کارل اربن در حال گفتگو برای پیوستن به بازیگران فیلم دنباله دار مورتال کمبت – گزارش

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اولین فیلم Mortal Kombat که در آوریل 2021 اکران شد، اقتباسی خشن و سخت از سری بازی های ویدیویی محبوب ساخته شده توسط اد بون و جان توبیاس بود. این فیلم از زمان اولین نمایش خود یکی از برترین فیلم‌های بلند HBO Max بوده و مخاطبان زیادی را به خود جذب کرده است. صحنه پس از ساخت فیلم اصلی، گنجاندن جانی کیج در دنباله آینده را آزار داد.

دنباله این فیلم که توسط سیمون مک کووید کارگردانی و جرمی اسلیتر نوشته خواهد شد، توسط جیمز وان از هیولاهای اتمی، تاد گارنر، سایمون مک کویید و ای. کارل اوربان، که در حال حاضر در سریال پرطرفدار آمازون، پسران بازی می کند، با فیلم های پرفروش بیگانه نیست و در فیلم های Thor: Ragnarok، Star Trek و The Lord of the Rings بازی کرده است.

طبق گزارش‌ها، کارل اوربان در حال مذاکره نهایی برای پیوستن به بازیگران دنباله‌ای مورد انتظار New Line برای فیلم موفق Mortal Kombat در سال 2021 است. پاکت نامه اولین کسی بود که گزارش داد اوربان برای بازی در نقش جانی کیج در نظر گرفته شده است.

به روز رسانی های بیشتر باید اطلاعات بیشتری در مورد داستان و تاریخ انتشار دنباله Mortal Kombat ارائه دهد.

در دنیای Mortal Kombat، جانی کیج یک ستاره فیلم اکشن با سابقه هنرهای رزمی است. او یکی از قهرمانان اصلی دفاع از Earthrealm در برابر تهدیدات مختلف است که به خاطر حرکات و مرگ هایش شناخته شده است. کیج اغلب به عنوان یک ستاره فیلم مبارزه هالیوود به تصویر کشیده می شود که برای تصویر خود ارزش قائل است و رفتار خوبی دارد.

بخوانید  Un aperçu approfondi du Snapdragon 8 Gen 2 de Qualcomm ; La puce la plus avancée du monde Android
تحریریه مجله بازی یک گیمر