آسیب دیدن بسته‌بندی نسخه فایرفلای The Last of Us Part 1 چند خریدار

نسخه Firefly بازی The Last of Us Part 1 منحصرا ازطریق فروشگاه اختصاصی سونی موسوم به پلی استیشن دایرکت به‌فروش می‌رسد. برخی از بازیکن‌ها می‌گویند که ترجیح می‌دهند نسخه‌ی کلکسیونی گران‌قیمت بازی را از یک فروشگاه دیگر تهیه کنند تا اینکه نسخه‌ی معیوب به‌دست‌شان برسد. بخش ارسال سفارش‌های فروشگاه تابه‌حال درباره‌ی این موضوع اظهار نظری نکرده است. باید دید که چه پیش می‌آید.

نظر به اینکه Firefly Edition با قیمت ۹۹.۹۹ دلار و نسخه استاندارد با قیمت ۶۹.۹۹ دلار به‌فروش می‌رسد، انتظار بر این است که نسخه فایرفلای با احتیاط بیشتری ارسال شود؛ به‌خصوص که در یک بسته‌ی مقوایی قرار دارد. اما تعدادی از خریدارها در شبکه‌های اجتماعی درباره‌ی کیفیت پایین بسته‌بندی شکایت داشتند. یکی از کاربرهای ردیت با انتشار تصاویری گفت: «نسخه‌های فرستاده‌شده برای من و برادرم ارسال افتضاحی داشت. ممنون سونی».

برخی از نسخه‌های فیزیکی The Last of Us Part 1 Firefly Edition در زمان ارسال آسیب دیدند و گویا سونی آن‌ها را تعویض نخواهد کرد.

یک کاربر دیگر در پاسخ به پست ردیت یادشده اظهار داشت: «نسخه‌ی ارسالی برای من هم وضعیت بدی داشت. چهار گوشه‌ی بسته‌بندی آسیب دیده بود و پلاستیک نگهدارنده‌ی کمیک‌ها در یک گوشه پاره شده بود که باعث آسیب جزئی به قسمت پایین پشت آن شد. گمان نمی‌کنم که ‌آن‌ها به فکر رفع مشکل باشند». یکی دیگر از کاربران شاکی نوشت: «خبری از تعویض نخواهد بود. آن‌ها فقط ۲۰ درصد تخفیف برای خرید بعدی از فروشگاه را تحویل می‌دهند. پس در اصل می‌گویند ممنون از اینکه پولی خرج کردید! حال پول بیشتری خرج کنید».

بخوانید  مشخص شدن تاریخ اکران فیلم جدید کارگردان 1917 و Skyfall

بازی The Last of Us Part 1 یک بازسازی کامل از بازی لست آو آس است که در سال ۲۰۱۳ در دسترس کاربرهای PS3 قرار گرفت. این ریمیک از فناوری‌های نسل ۹ استفاده می‌کند و عملکرد گرافیکی بازی را از هر نظر بهبود می‌دهد. بازی The Last of Us Part 1 روی کنسول PS5 بهبودهای زیادی نیز در سایر زمینه‌ها نظیر مبارزات، حرکات، مخفی‌کاری و هوش مصنوعی نیز دارد. بازی لست آو آس پارت ۱ درحال‌حاضر برای پلی استیشن 5 عرضه شده است و در زمانی نامعلوم به پلتفرم کامپیوتر راه می‌یابد.



منبع

نسخه آسیب‌دیده The Last of Us Part 1 Firefly Editions

بعضی از خریدارهای The Last of Us Part 1 Firefly Edition می‌گویند که بسته‌ی ارسال‌شده برای آن‌ها حین حمل‌ونقل آسیب دید. این نسخه‌ی ویژه لست آو آس پارت ۱ که ازطریق فروشگاه PlayStation Direct قابل خریداری است، شامل بازی اصلی، دی‌ال‌سی Left Behind، یک محفظه فلزی (Steel Case)، کمیک ۴ جلدی American Dreams، تصویر کاور تازه و چند محتوای درون بازی است.