یک نویسنده Dune برای نوشتن فیلمنامه Gears of War نتفلیکس استخدام شده است

جان اسپیتز

پس از آن، در سال 2014، اپیک گیمز تصمیم گرفت حقوق مالکیت معنوی Gears of War را به مایکروسافت بفروشد و از آن زمان ائتلاف کنترل این سری را بر عهده داشت. سپس این استودیو بازی Gears of War: Ultimate Edition را که ریمستر قسمت اول بود در سال 2015، بازی Gears of War 4 در سال 2016، بازی Gears 5 در سال 2019 و بازی Gears Tactics در سال 2020 منتشر کرد. قسمت جدید Gears of بازی جنگ.

به گفته مایکروسافت، تا به امروز بیش از 40 میلیون نسخه از سری بازی های Gears of War فروخته شده است و این بازی یکی از محبوب ترین سری بازی های کنسول ایکس باکس است. جان اسپیتز بیشتر به خاطر کمک به نوشتن فیلمنامه فیلم های Dune، Dune Part 2 و Doctor Strange شناخته می شود. از دیگر کارهای او می توان به نوشتن فیلمنامه فیلم های The Darkest Hour، Prometheus، Passengers و نوشتن داستان برای The Mummy اشاره کرد. او همچنین برای نوشتن فیلمنامه فیلم Dune نامزد جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی شد.

نتفلیکس اخیراً جان اسپیتز، نویسنده Dune و Doctor Strange را برای نوشتن فیلمنامه استخدام کرده است Gears of War در حال استخدام است.

نوامبر گذشته بود نتفلیکس و مایکروسافت اعلام کردند که در حال همکاری برای ساخت یک فیلم لایو اکشن و انیمیشن از سری بازی Gears of War هستند. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوننویسنده Gears of War مشخص شد. ورایتی گزارش داد جان اسپیتز او پس از قراردادی با نتفلیکس برای نوشتن فیلمنامه Gears of War استخدام شد. اسپیتز در بیانیه‌ای گفت که Gears of War یکی از بهترین بازی‌های ویدیویی است که تا کنون ساخته شده است و او از اینکه بخشی از تیمی است که آن را به یک ویژگی تبدیل کرده است، هیجان‌زده است.

بخوانید  نمایش گیم‌پلی جدید از بازی Crisis Core: Final Fantasy 7

اولین بازی Gears of War در سال 2006 برای ایکس باکس 360 منتشر شد و داستان گروهی از سربازان معروف به جوخه دلتا را دنبال کرد که با هجوم ملخ ها مبارزه کردند. مارکوس فینیکس و دومینیک سانتیاگو با نام مستعار دام به عنوان سرمربی و آگوستوس کول و دیمون برد دیگر اعضای این تیم بودند. سپس شاهد عرضه Gears of War 2 در سال 2008، Gears of War 3 در سال 2011 و Gears of War: Judgment در سال 2013 بودیم.