یک بار شخصی به من گفت که Shrek Forever After به Blu-Ray 4K می آید

ممکن است دنیا شما را خراب کند، اما برای لذت بردن از یک فیلم خوب شرک، لازم نیست تیزترین ابزار در آلونک باشید. Shrek Forever After با این شرایط مطابقت دارد و برای اولین بار، نسخه بلوری 4K را دریافت می کند. پیش‌سفارش‌های چهارمین فیلم شرک هم‌اکنون قبل از اکران در ژوئن در دسترس است.

شرک برای همیشه
شرک برای همیشه

اگر زمانی که برای اولین بار منتشر شد، آن را از دست دادید، شرک برای همیشه پس از آن غول غرغر را در برابر Rumpelstiltskin قرار می دهد. پس از انجام معامله با موجود جادویی، کل تاریخ شرک بازنویسی می شود و او تنها 24 ساعت فرصت دارد تا گروه خود را دوباره جمع کند و خط زمانی اصلی را بازگرداند. تنها مشکل؟ فقط شرک گذشته خود را به یاد می آورد. خر دیگر بهترین دوستش را به یاد نمی آورد، فیونا به شاهزاده خانم جنگجوی قبیله ای از غول ها تبدیل شده است و گربه چکمه پوش واقعاً باید رژیم بگیرد.

برای ویژگی‌های جایزه، پس از جمع‌آوری اعتبارات پایانی، چیزهای زیادی برای لذت بردن در اینجا وجود دارد. صحنه های حذف شده، مستندها، نگاهی به فناوری پشت شرک، تراک های تفسیری و موارد دیگر را خواهید دید. مانند اکثر نسخه های بلوری، این نسخه با یک دیسک استاندارد بلوری و یک کپی دیجیتالی از فیلم ارائه می شود. سایر فیلم‌های شرک نیز در بلوری در دسترس هستند و اگر می‌خواهید مجموعه‌ای شاد و سبز بسازید، می‌توانید آن‌ها را به‌صورت جداگانه یا به‌صورت بسته‌ای خریداری کنید.

برای معاملات Blu-ray بیشتر، پیش‌سفارش‌های 4K Blu-ray Team America: World Police و South Park: Bigger، Longer و Uncut به تازگی منتشر شده‌اند. فیلم های تری پارکر و مت استون هستند قطعا برای بچه‌ها نیست، زیرا این فیلم‌های عروسکی اکشن و پویانمایی چیزی برای کسب رتبه‌ی معروف R خود عقب نگه نمی‌دارند.

بخوانید  پایان‌های شیطانی بیشتری به داستان Baldur’s Gate 3 اضافه می‌شود

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر