گیم پلی انحصاری Pepper Grinder راه های بسیاری برای آسیاب کردن را نشان می دهد

آسیاب فلفل حول یک مته بزرگ ساخته شده است که می توانید از آن برای حفاری در زمین نرم استفاده کنید، اما همانطور که یک ویدیوی جدید نشان می دهد، مسافت پیموده شده زیادی را از آن مفهوم مرکزی خارج می کند. در گیم‌پلی انحصاری Devolver، می‌توانید فلفل را که روی آب معلق است، به گره‌های قلاب دست و پنجه نرم می‌کند و خیلی چیزهای دیگر را ببینید.

این راهپیمایی شامل سه مرحله مختلف در فلفل آسیاب می‌شود: ساحلی با فعالیت‌های آتشفشانی، دنیایی شبح‌آمیز و سمی، و تاندرای یخی. هر کدام عناصر مرحله تخصصی خود را دارند، مانند ماگما که خنک می‌شود و وقتی به آب برخورد می‌کند به زمین نرم تبدیل می‌شود، یا توپ‌هایی که از مکانی به مکان دیگر به شما شلیک می‌کنند یا بلوک‌های بزرگ یخ را می‌شکنند. از مته شما حتی می توان برای چرخاندن موشک استفاده کرد که به دلایل واضح بسیار مفید است.

در حال پخش: Pepper Grinder – گیم پلی انحصاری سه مرحله جدید همراه با تفسیر

همچنین می‌توانید فلفل را در حال جمع‌آوری وسایل جمع‌آوری کنید، مانند جواهرات و قطعات جمجمه. همانطور که تفسیر اشاره می کند، جواهرات در سراسر صحنه پراکنده شده اند و قرار است جمع آوری شوند، اما برخی از آنها تله هایی هستند که برای فریب دادن شما به موقعیت های خطرناک طراحی شده اند. از سوی دیگر، سکه های جمجمه، کلکسیون های خاصی هستند که فقط یک بار باید جمع آوری شوند، اما در مکان های به خصوص سخت یا پنهان یافت می شوند.

Pepper Grinder اولین بازی از Ahr Ech Games است که توسط Devolver منتشر شده است. نسخه نمایشی اکنون در Steam و Switch در دسترس است و Deck Verified است تا بتوانید در حال حرکت در زمین شنا کنید. در تاریخ 28 مارس برای PC و Switch عرضه می شود.