گسترش انیمیشن The Simpsons برای فصل های 35 و 36


انیمیشن پسوند شبکه فاکس The Simpsons، Family Guy و Bob’s Burgers همگی برای دو فصل دیگر تمدید شده اند.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونشبکه فاکس از تمدید چند انیمیشن محبوب خود برای فصل های بیشتر خبر داده است. در ابتدا اعلام شد که سریال سیمپسون ها برای دو فصل دیگر تمدید شده است. به این ترتیب انیمیشن The Simpsons تا فصل 35 و 36 ادامه خواهد داشت. در پایان سی و چهارمین فصل این انیمیشن کمدی پرطرفدار، تعداد کل قسمت های انیمیشن سیمپسون ها از 750 قسمت خواهد گذشت و حالا با تمدید این انیمیشن برای دو فصل دیگر، تعداد قسمت های انیمیشن سیمپسون ها سیمپسون ها پیش بینی می شود. . بیش از 800 قسمت

این دو فصل قرار است در سال های 2024 و 2025 از شبکه فاکس پخش شود. پس از پخش سریال فاکس قرن بیستم توسط والت دیزنی، انیمیشن سیمپسون ها به برنامه های دیزنی پلاس اضافه شد و این انیمیشن به یکی از محبوب ترین برنامه های سال 2022 در شبکه های آنلاین تبدیل شد. جای تعجب است که با محبوبیت مداوم او، او همچنان به تولید و بازی در سیمپسون ها ادامه می دهد. در حال حاضر، به نظر می رسد پایانی برای سیمپسون ها وجود ندارد.

The Simpsons تنها سریال فاکس نیست که برای دو فصل دیگر تمدید می شود، زیرا Family Guy و Bob’s Burgers نیز برای دو فصل دیگر تمدید شده اند. شبکه فاکس تولید فصل های 22 و 23 را برای انیمیشن Family Guy و تولید فصل های 14 و 15 را برای انیمیشن Bob’s Burgers سفارش داده است.

بخوانید  ساخت یک بازی کوا‌پ سرقت جدید توسط سازنده سابق Payday