گزارش حاکی از فرهنگ بحرانی در Ubisoft Paris، از جمله روزهای 13 ساعته است

به گفته توسعه دهندگان Ubisoft، موتور Just Dance 2023 باید 11 ماه قبل از انتشار بازی تغییر می کرد. این امر باعث ایجاد مشکلات زیادی در داخل شد زیرا کارمندان سعی می کردند موتور جدید را یاد بگیرند. یک منبع گفت که برخی از اعضای تیم توانستند “سریع یاد بگیرند”، که باعث شد مدیریت “ویژگی‌های بیشتر و بیشتری را اضافه کند” و در نتیجه حجم کاری سنگین‌تر شود. ظاهراً یوبی سافت نه ماه قبل از پایان چرخه تولید هنوز تصمیمی در مورد موتور تولیدی نگرفته بود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

توسعه دهندگان ظاهراً می خواستند بازی Just Dance 2023 را به تعویق بیندازند، اما مدیریت آن را نپذیرفت و بر لزوم انتشار بازی قبل از کریسمس تأکید کرد.

یک منبع گفت که طبق اطلاعات آنها، “همه پروژه های Ubi Paris [is] تحت تأثیر فرهنگ کرانچ».

همانطور که منبع یوبی سافت می گوید، اضافه کاری در طول تولید Just Dance 2023 به یک امر عادی تبدیل شده است. توسعه دهنده گفت: «در طول جلسات روزانه، برخی از کارمندان به صراحت تشویق به اضافه کاری شدند. این توسعه‌دهنده می‌گوید که آنها در شیفت‌های 13 ساعته کار می‌کردند و آزمایش‌کنندگان QA اغلب بیش از 15 ساعت در روز کار می‌کردند. برخی از کارمندان حتی بیشتر کار می کردند.

توسعه دهندگان همچنین پیش تولید بازی را “هدر دادن” نامیدند، زیرا مدیریت ایده هایی را مجبور می کند “که باید به هر قیمتی در نظر گرفته می شد”.

بخوانید  برنامه تلویزیونی Fallout دارای وب سایت بازی محبوبی است که با مشکلات ترافیکی بالا مواجه است

Ubisoft از اظهار نظر در مورد این گزارش در صورت درخواست GameSpot خودداری کرد.

گزارش جدید حاکی از آن است که Ubisoft Paris، سازنده سری Just Dance، از فرهنگ کرانچ رنج برده است. گزارش از NMEو شامل نظرسنجی از توسعه‌دهنده فرانسوی، با نقل قول‌هایی از توسعه‌دهندگان ناشناس در Ubisoft است.

یک منبع گفت: هنگامی که چشم انداز خلاق مشخص شد، به کارشناسان فنی ارائه می شود و دستیابی به آن اغلب «غیر ممکن» است. یا چاره ای جز دستیابی به غیرممکن ها ندارند یا ما مجبوریم همه چیز را تغییر دهیم. این کار از لحاظ اخلاقی و جسمی برای کارمندان طاقت فرسا است.»