گذرنامه دوره آموزشی Mario Kart 8 Booster Wave 4 اعلام شد



نینتندو از موج بعدی دوره های آموزشی Mario Kart 8 Deluxe Booster Course Pass خبر داد. در این موج چهارم، بازی نینتندو سوییچ هشت دوره دیگر را دریافت خواهد کرد که طیف گسترده ای از تاریخچه این سری را پوشش می دهد. تیزر DLC نشان داده شده در جریان مستقیم نینتندو شامل Yoshi’s Island – یک دوره کاملاً جدید – و Birdo، یک شخصیت جدید از Mario Kart: Double Dash بود!

تاریخ دقیقی برای انتشار Wave 4 Mario Kart 8 Deluxe وجود ندارد، اما در بهار 2023 عرضه خواهد شد.

در حال پخش: Mario Kart 8 Deluxe – Booster Course Pass، Wave 4 بهار امسال برای نینتندو سوییچ می آید!

گذرنامه Mario Kart 8 Booster Course Pass در مجموع 48 آهنگ را به Mario Kart 8 اضافه می کند که به شش موج از هشت تراک تقسیم می شود. بسیاری از آهنگ‌های اضافه‌شده، تکرار آهنگ‌های گذشته هستند، از جمله چندین آهنگ نسبتاً جدید از بازی مخصوص موبایل Mario Kart Tour. مجموعه کامل تا پایان سال 2023 تکمیل خواهد شد.

Booster Pass به صورت خرید مستقل با قیمت 25 دلار در فروشگاه اینترنتی نینتندو یا به عنوان بخشی از اشتراک Nintendo Switch Online + Expansion Pass با قیمت 50 دلار در سال در دسترس است. این اشتراک همچنین شامل طیف کاملی از جوایز Switch Online، از جمله Animal Crossing: New Horizons Happy Home Paradise و بازی‌های شبیه‌سازی‌شده NES، SNES، Genesis و N64 است.

همچنین در طول Nintendo Direct مشخص شد که بازی‌های Game Boy و Game Boy Advance به عضویت Nintendo Switch Online + Expansion Pass می‌پیوندند که با بازی‌هایی مانند Legend of Zelda: Link’s Awakening DX و Super Mario Land 2 شروع می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر