کوجیما اقتباس از فیلم Death Stranding را به عنوان فیلم هنری کم‌هزینه کارگردانی می‌کند

من باید اثری خلق کنم که بینندگان خاصی را الهام بخشد؛ تا 10 یا 20 سال بعد، آنها خودشان خالق خواهند شد.»

من Death Stranding را به یک بازی تبدیل کردم. بازی ها باید بازی باشند. واقعاً نیازی به تبدیل آنها به فیلم نیست. بنابراین به نوعی، Death Stranding می خواهد با ساختن اقتباس سینمایی از بازی به سمتی برود که هیچ کس آن را امتحان نکرده است.

چهره جدی سازنده بازی های ویدیویی معروف هیدئو کوجیما که عینک خود را در دست گرفته است

هیدئو کوجیما، کارگردان Death Stranding، گفت که نمی‌خواهد Death Stranding یک فیلم پر زرق و برق با انفجارهای بزرگ و بازیگران مشهور باشد.

من از ابتدای سال گذشته تماس های ویدیویی زیادی با مردم هالیوود داشته ام. نه فقط برای Death Stranding. پیشنهادهای زیادی دریافت کردم، اما از ابتدا هدفم این نبود که فیلم موفقی بسازم. الکس لبویچی استودیو همرستون با برداشت من در این مورد موافقت کرد.

برنامه های زیادی برای ساخت یک فیلم عظیم با بازیگران مشهور و انفجارهای پر زرق و برق وجود داشت، اما انفجار در Death Stranding برای چیست؟ ضمنا من اصلا به دنبال کسب درآمد نیستم. من بیشتر می خواهم [برای این اثر] رویکرد سینمای هنری را دنبال کنید. تنها کسی که به من پیشنهاد ساخت چنین فیلمی را داد، الکس لبوویچ بود. این باعث می شود فکر کنم او یک فرد نسبتاً غیرعادی است.”

وی در ادامه با بیان اینکه هنوز درباره شخصیت های داستان Death Stranding تصمیمی نگرفته است، ادامه داد: هنوز تصمیمی در این مورد نگرفته ایم، شکست اقتباس های فیلم بازی های ویدیویی در گذشته منجر به ساخت فیلم های سینمایی شده است. که هدفشان جلب نظر گیمرها است.

بخوانید  عبور فروش پلی استیشن 5 در ژاپن از مرز دو میلیون واحد

کوجیما که به عنوان خالق قسمت های مختلف سری متال گیر شناخته می شود، اکنون روی Death Stranding 2 برای پلی استیشن 5 نیز کار می کند. Kojima Productions برنامه های دیگری نیز دارد. از جمله بازی مبتنی بر فناوری های ابری آنلاین که با همکاری مایکروسافت مراحل تولید را طی می کند.

فکر می‌کنم باید اثری بسازم که برخی بینندگان را الهام بخشد. تا 10 یا 20 سال بعد، خودشان سازنده می شوند».

چند روز پیش استودیو Kojima Productions اعلام کرد که با همکاری این شرکت همرستون می خواهد فیلم Death Stranding را تولید کند. اکنون در اخبار سینما و تلویزیون، هیدئو کوجیما وی در مورد پروژه مورد نظر بیشتر توضیح داد. او نمی خواهد این اثر اقتباسی از یک فیلم پرفروش هالیوود باشد:

به همین دلیل چنین آثاری همان تاثیر یک بازی را دارند، من نمی خواهم Death Stranding اینطور باشد. من آن را ترجیح می دهم [برای ساخت این اثر،] دنیای Death Stranding باید به گونه ای تغییر کند و تکامل یابد که مناسب فیلم باشد.