کریس همسورث در اولین تریلر Extraction 2 نتفلیکس در زندان با مشکل مواجه شد

Extraction 2 در تاریخ 16 ژوئن در نتفلیکس منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

مقاله مرتبط

  • نقد فیلم Extraction

علاوه بر این، جو روسو به همراه برادرش، آنتونی روسو آنها به عنوان تهیه کننده در ادامه فیلم Extraction حضور دارند و کمپانی AGBO که متعلق به این دو برادر است، ساخت فیلم Extraction 2 را بر عهده گرفت. نتفلیکس پیش از این اعلام کرده بود که بیش از 99 میلیون کاربر شبکه این فیلم را تماشا کرده اند. فیلم Extraction در 4 هفته اول اکرانش. همانند قسمت اول، سم هارگریو Extraction 2 را کارگردانی کرد.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر بازی Extraction 2 منتشر شد. نتفلیکس اولین تریلر دنباله فیلم Extraction را امروز منتشر کرد که در آن صحنه اکشن زندانی عظیمی است که تایلر ریک با بازی کریس همسورث قصد دارد مردی را از زندان بیرون کند، با زندانیان شورشی مقابله کند و همچنین با نیروهای امنیتی مقابله کند. . و با آنها مبارزه کنید در ادامه شاهد شلیک هلیکوپتر توسط کریس همسورث با مینی تفنگ هستیم و در ادامه می توانید این تریلر جالب را تماشا کنید:

کریس همزوورث AT تایلر ریک و نیک خان گلشیفته فراهانی برای ایفای مجدد نقش های خود در Extraction 2 بازمی گردند. آدام بسا، دانیل برنهارت، تیناتین دالاکیشویلی، سیندی فلپس و جاستین هاول از جمله بازیگران جدیدی هستند که تا کنون برای ادامه فیلم Extraction تایید و معرفی شده اند، اما انتظار می رود به زودی اعضای بیشتری نیز تایید شوند. همچنین مانند قسمت اول جو روسو وی مسئولیت نگارش فیلمنامه قسمت دوم این فیلم اکشن را بر عهده داشت.

بخوانید  عبور Stranger Things 4 از رکورد ۱ میلیارد ساعت تماشا

نتفلیکس اولین تریلر فیلم Extraction 2 با بازی کریس همسورث را منتشر کرد که در آن شاهد یک صحنه اکشن هیجان انگیز بزرگ هستیم.