کدهای امن Hitman Freelancer: چگونه گاوصندوق ها را در هر سطحی باز کنیم

دو راه برای باز کردن این گاوصندوق ها وجود دارد: با پیدا کردن این کدها و باز کردن آنها به طور معمول، یا استفاده از مواد منفجره برای باز کردن آنها. ما ابتدا مخفیانه ترین راه را برای شما توضیح می دهیم.

نحوه یافتن کدهای ایمن در حالت فریلنسر Hitman

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

با این حال، یافتن کدها همیشه بهترین گزینه نیست. پس بیایید در مورد راه دیگری برای باز کردن گاوصندوق صحبت کنیم.

چگونه یک گاوصندوق را در Hitman Freelancer منفجر کنیم

حالت Hitman Freelancer، که ساختار سرکش جدید را به سطوح عظیمی که این سه گانه از سال 2016 تولید کرده است اضافه می کند، لذتی غیرقابل انکار بود. اما این همیشه به خوبی توضیح داده نمی شود، اغلب دستورات آموزشی برای آن ضبط می شود بعد از شما قبلا چیزی را امتحان کرده اید

خوشبختانه، اکنون که می‌دانید چگونه با این گاوصندوق‌های جدید کار کنید، در اکثر مواقع خیلی سخت نخواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در مورد حالت جدید قاتل، نکات Hitman Freelancer ما را بررسی کنید.

هنگامی که گاوصندوق را باز کردید، معمولاً 2000 تا 3000 Merces برای دردسر خود دریافت خواهید کرد. در حالی که این یک پرداخت بسیار خوب است، قطعاً ارزش جان دادن را ندارد. بنابراین اگر خزانه شما با نگهبانانی پر شده است که می توانند از طریق مبدل شما را ببینند، احتمالاً برای پرش از آن رنج زیادی نخواهید کشید.

بخوانید  داگ کاکل، بازیگر گرالت، تشخیص سرطان را فاش می‌کند، اجتماع ویچر در اطراف او جمع می‌شود

ممکن است فرض کنید برای باز کردن یک گاوصندوق قدیمی به یک بلوک تخریب یا نوع دیگری از مواد منفجره نیاز دارید، اما این کار را نمی‌کنید. شما می خواهید مطمئن شوید که به جای ضربه مغزی یا انفجار منفجره، نوعی ماده منفجره را دارید که مردم را می کشد، و باید خوب باشید. به عنوان مثال، یک توپ بیسبال انفجاری که به سمت در پرتاب می شود، به خوبی عمل می کند.

احتمالاً در اوایل متوجه شده اید که همیشه یک دوربین در موجودی خود دارید، اما به ندرت از آن استفاده می کنید. دوربین در کمپین اصلی استفاده بسیار محدودی داشت، بنابراین به عنوان یک مکانیک به اکثر مردم نمی خورد، اما شما خواهد بود نیاز به دریافت کدهای امنیتی

وقتی به دنبال کدهای امن می گردید، می خواهید از دید کارآگاهی خود برای جستجوی اطراف گاوصندوق – حداکثر در یک یا دو اتاق – برای یافتن پوشه های ضخیم اسناد فیزیکی، لپ تاپ ها یا تبلت های براق استفاده کنید. و مانند تصویر زیر آنها را با دوربین اسکن خواهید کرد.

سه شیء قابل اسکن در نزدیکی گاوصندوق پیدا می شود.
سه شیء قابل اسکن در نزدیکی گاوصندوق پیدا می شود.

برای بسیاری از ویژگی‌های جدید خوب است، اما بسیاری از مردم نمی‌دانند چگونه با گاوصندوق‌های جدیدی که به طور مرتب در هر نقشه ظاهر می‌شوند، رفتار کنند. یک نماد روی مینی‌مپ شما وجود دارد که به شما نشان می‌دهد گاوصندوق کجاست، و زمانی که از دید هیتمن مامور 47 استفاده می‌کنید، روشن می‌شود – اما وقتی واقعاً به چیزی نزدیک می‌شوید، فقط به شما می‌گوید که برای باز کردن آن به سه کد نیاز دارید، بدون اینکه راهنمایی در مورد جایی که می توانید آن کدها را دریافت کنید.

بخوانید  نینتندو در Gamescom 2024 شرکت نخواهد کرد
هنگامی که سه مورد مورد نیاز خود را اسکن کردید، می توانید گاوصندوق را باز کنید. اما باز کردن گاوصندوق یک اقدام غیرقانونی است، صرف نظر از اینکه چه لباسی دارید، بنابراین باید در زمان انجام این کار این را در نظر بگیرید. اگر یک NPC هنگام باز کردن گاوصندوق به شما نگاه کند، بلافاصله عجیب و غریب می شود. و اگر نگهبان باشد شروع به تیراندازی می کنند. پس بر این اساس برنامه ریزی کنید.