کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer

بدین منظور وارد بتل پس شوید و در آنجا به تعداد سی پی هایی که برای فعالسازی بتل پس از شما میخواهد توجه کنید اگر سی پی کمتر از 420 بخواهد یعنی سرور شما ارزان است در غیر اینصورت گران می باشد و تعداد سی پی بیشتری میخواهد. تیم پشتیبانی سایت PersianGem.shop در تمامی ساعات در خدمت شماست و در کمترین زمان ممکن خرید شما را پیگیری کرده و اکانت بازی شما را شارژ خواهند کرد. بازی اینترنتی، آنلاین و تحت سرور است و قوی ترین ابزارهای امنیتی روی سرور پیاده شده که به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی امکان هک کردن بازی و دریافت CP رایگان وجود ندارد. در صفحه بعدی می‌توانید دوستان خود را دعوت کنید و در حالت‌های مختلفی با آن‌ها بازی کنید. زامبی مود در آخرین آپدیت بازی کالاف به علت استقبال کم بازیکنان حذف شده و دیگر باز نخواهد گشت.

  • مجموعه بازی های کالاف دیوتی از بهترین ها در این سبک به حساب می­آید.
  • معتبر ترین سایت برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یا همان ایتم درون بازی، سایت آی گیم است.
  • بعد از اینکه ثبت نام کردید، در منوی انتخابی خرید سی پی را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
  • این مدل که از جدیدترین میانرده‌های سامسونگ است، نسبت به قیمتش مشخصات بسیار خوبی مثل نمایشگر سوپرامولد ۹۰ هرتزی دارد.

بهتر است در هنگام نصب دیتای بازی و دانلود آن به اینترنت پرسرعت دسترسی داشته باشید تا روند دانلود بدون مشکل انجام شود. دانلود و نصب کالاف دیوتی موبایل به معنای ورود به یک «مگا بازی» است؛ و این فقط یک ادعا نیست. این بازی با سرعتی باور نکردنی به شهرت رسید و بخش مهمی از زندگی افرادی شد که آن را بازی می‌کنند؛ به طوری که فقط در اولین روز انتشار آن توسط کمپانی اکتیویژن ، ۳۵ میلیون بار دانلود شد و تا یک هفته بعد به ۱۰۰ میلیون دانلود رسید.

بخوانید  تخفیف در طراحی و ساخت، با شرکت در کمپین رو ویلا شرکت پرسیاه

استادی در بتل پس و سیستم پاداش‌ها

شما مجله خبری یک گیمر برای به دست آوردن کارت‌های اسلحه افسانه‌ای و تجهیزات خاص بازی کالاف دیوتی، به میزان مورد نظر خود سی پی بخرید. همچنین برای شرکت در بزرگترین رویداد کالاف دیوتی یعنی بتل پس، نیاز به خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل خواهید داشت. این رویداد تنها رویدادی است که علاوه بر آیتم‌ها و کارت‌های مختلف بازی، روزانه تعدادی سی پی نیز به شما خواهد داد. بسیاری از بازیکنانی که علاقه‌مند هستند محیط بازی حرفه ای‌تر و زیباتری را تجربه کنند و همچنین با سرعت در میان رقبا پیشرفت کنند، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل و تهیه تجهیزات گوناگون جایگاه ویژه‌ای برای خود در بین رقبا فراهم می‌کنند. احتمالا محصولات ترمیناتور به صورت باندل T800 در بازی وجود خواهند داشت که شامل اسکین کاراکتر T800 و 9 جایزه دیگر مانند فینیشرها و بلوپرینت اسلحه ها می باشند. با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل، می توانید خود را برای خرید این باندل هیجان انگیز آماده کنید.

گیم پلی کالاف دیوتی / Game Play / CALL OF DUTY

هم اکنون که این متن را می‌خوانید این بازی با مود های مختلف خود در سراسر جهان درحال اجرا می‌باشد. در بازی کال آف دیوتی موبایل (شبیه به اکثر بازی های شوتر آنلاین) قسمتی تحت عنوان بتل پس وجود دارد که با خرید cp کالاف دیوتی میتوانید آن را خریداری کنید. ماموریت‌هایی مثل این که «۲۰ نفر را با شاتگان بکشید» یا «در یک روز در ۵ مسابقه Deathmatch) شرکت کنید.

خرید استارتر پک 3.99 دلاری کالاف دیوتی

حال اگر نرخ‌نوسازی لمسی ۲۴۰ هرتز باشد، این مدت زمان برای بهترین گوشی برای کالاف دیوتی موبایل ۰.۰۰۴ ثانیه افزایش می‌یابد. شاید تصور کنید ۰.۰۰۱ زمان بسیار کوتاهیست، اما در بازی‌هایی مثل ندای وظیفه، همین یک هزارم ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز باشد. بهترین گوشی برای بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟ در ابتدا باید گفت که «ندای وظیفه» از جمله‌ی بهترین بازی‌ها‌ست و این روزها بین کاربران از شهرت بسیار بالایی برخوردارست. اگر نتوانستید سی پی لازم برای بتل پس را با استفاده از راه‌های رایگان کسب CP بازی کالاف دیوتی موبایل به دست آورید، اصلاً نگران نباشید چون می‌توانید مقدار سی پی را که برای خرید بتل پس کم دارید، با مناسب‌ترین قیمت تهیه کنید. در حالت بتل رویال دو نقشه وجود دارد که یکی Isolated بوده و دیگری Blackout نام دارد. در این نقشه شما می‌توانید با زاویه دید اول شخص یا سوم شخص و به صورت تک نفره، دو نفره یا تیمی به بازی بپردازید.

بخوانید  آموزش قدم به قدم ثبت نام در بازی پابجی موبایل- ایران موجو | 1gamer

http://badorclothesworkshop.ir

تحریریه مجله بازی یک گیمر