سیری می تواند شخصیت اصلی The Witcher 4 باشد


صداپیشه گرالت در سریال Witcher نظرات خود را در مورد The Witcher 4 به اشتراک گذاشته است.

اخیرا داگ کاکل، صداپیشه Geralt of Rivia در سریال Witcher در مورد ایده های خود برای The Witcher 4 صحبت کرد.در حال حاضر اطلاعات کمی از نسخه چهارم این مجموعه داریم و CD Projekt Red علاوه بر انتشار تصویر، تنها اعلام کرده است که این بازی با نام رمز Polaris شناخته می شود. کاکل اکنون در مورد انتظارات خود از بازی مورد انتظار صحبت کرده است.

او در مصاحبه‌ای گفت که نمی‌داند برنامه‌های سازنده چیست، اما معتقد بود که سریال از Geralt به Siri تمرکز می‌کند و سیری به شخصیت قابل بازی در نسخه چهارم تبدیل می‌شود. او از سری کتاب‌های Witcher به عنوان مبنای ادعای خود نام برد و تصدیق کرد که کات سین‌های قابل بازی Ciri در The Witcher 3: Wild Hunt راهی برای CD Projekt Red بود تا او را به قهرمان بعدی این سری تبدیل کند.

در ادامه اسپویل های داستانی از کتاب های ویچر را می بینیم.

کاکل گفت: “در این مسابقه، آنها روی گرالت تمرکز نخواهند کرد.” آنها این را گفتند، بنابراین من نمی توانم صبر کنم تا ببینم روی کدام شخصیت تمرکز می کنند. سرم پر از ایده است. بهترین نظریه ای که شنیده ام، چون منطقی است، این است که آنها به نحوی بر ماجراهای سیری تمرکز خواهند کرد. زیرا سیری بین دنیاها و ابعاد موجود در کتاب ها حرکت می کند. این یکی از قدرت های اوست و از مقداری از آن قدرت در بازی استفاده می کند.بنابراین فکر می کنم هدف ویچرز 4 در مورد ماجراهای سیری جالب خواهد بود.

بخوانید  Get Both Elden Ring Art Books For Only $73 At Amazon

CD Projekt Red جزئیات زیادی در مورد The Witcher 4 منتشر نکرده است.بعد از کار این استودیو با بازی Cyberpunk 2077، Witcher بعدی پروژه اصلی این سازنده خواهد بود و این احتمال وجود دارد که اطلاعاتی از این بازی منتشر شود. 2024. علاوه بر این، CDPR تأیید کرده است که Witcher 5 و Witcher 6 و همچنین بازسازی نسخه اصلی Witcher وارد خواهند شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر