پله اسطوره فوتبال جهان در چه فیلم هایی بازی کرد؟

این هم پوستر فیلم پله

فیلم این مرحله است

  • فیلم Isto É Pelé (این پله است)
  • کارگردان: لوئیس کارلوس بارتو
  • تاریخ انتشار: 1974

فوتبالیستی که در 17 سالگی قهرمان جهان شد، در 21 سالگی قهرمان جهان شد و در 29 سالگی برای سومین بار با برزیل قهرمان جهان شد تا تنها فوتبالیست تاریخ شود که سه بار قهرمان جام جهانی شده است. . پله از همان سال‌های ابتدایی به الگوی بسیاری از کودکان و نوجوانان برزیلی تبدیل شد و پس از آویختن کفش‌های خود به عنوان یکی از بزرگترین اسطوره‌های فوتبال، به الگوی میلیون‌ها نفر در سراسر جهان تبدیل شد. در تاریخ سینما فیلم ها و مستندهای زیادی از او ساخته شده است و خود پله نیز در چندین فیلم و مستند حضور داشته است که در این مقاله تصمیم داریم بهترین فیلم ها را با او یا درباره او معرفی کنیم. پس این شما و آن هستید بهترین فیلم های پله


بهترین فیلم های ساخته شده در مورد پله

داستان این فیلم درباره افزایش جیب برها در سائوپائولو برزیل است. این حادثه ناشی از رها شدن اقلیت های اجتماعی به دلیل افزایش بیش از حد جمعیت در این منطقه بود. سوالی که برای تاجر موفقی که با تماس با پله سعی در تغییر شرایط زندگی ساکنان این محله دارد به دغدغه بزرگی تبدیل شده است. فیلم Os Trombadinhas این یک گزینه سرگرم کننده برای طرفداران پله است، اما زبان غیر انگلیسی می تواند خواندن را کمی دشوار کند.


فرار به سوی پیروزی بدون شک بزرگترین و مهمترین فیلم با بازی ادسون آرانتوس از ناسیمنتو یا پله است. فیلمی با حضور بازیگران مطرح و مطرحی چون مایکل کین و سیلوستر استالونه و همچنین بابی مور مدافع اسطوره ای تیم ملی انگلیس به گزینه ای بسیار جذاب برای هواداران فوتبال تبدیل شده است. فیلمی درباره چند زندانی در یک زندان نازی که مجبور می شوند با یک تیم فوتبال متشکل از فوتبالیست های نازی روبرو شوند. نژادی که قطعا شرایط یکسانی ندارد و جانش از هر سو در خطر است. این در حالی است که برای نجات خود و زنده ماندن آنها راهی جز شرکت در این مسابقه وجود ندارد.

بخوانید  انتشار ارتقا نسل ۹ بازی های Dark Pictures: Man of Medan و Little Hope

پله در فیلم پله ساخته سال 2021

فیلم پله

  • فیلم پله
  • کارگردان: بن نیکلاس
  • تاریخ انتشار: سال 2021

فیلم Pelé: Birth of a Legend مانند بسیاری از فیلم های دیگر درباره این اسطوره فوتبال قصد دارد زندگی پله را به مخاطبان خود نشان دهد. با این حال، در این فیلم شاهد بزرگ شدن پله در محله های فقیرنشین برزیل هستیم و به داستان او برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن تاریخ فوتبال نگاه می کنیم. این فیلم نه تنها ممکن است بهترین فیلم ساخته شده از پله باشد، بلکه یکی از بهترین فیلم های بیوگرافی نیز محسوب می شود.


در این مقاله بهترین فیلم های پله یکی از بزرگترین و بهترین فوتبالیست های تاریخ را ارائه خواهیم داد. هم فیلم هایی که پله در آن ها بازی کرد و هم فیلم هایی که درباره پله ساخته شده اند. با یک گیمر همراه باشید..

فیلم پله اترنو

فیلم پله برای همیشه

  • فیلم پله اترنو (پله برای همیشه)
  • کارگردان: آنیبال ماسینی
  • تاریخ انتشار: سال 2004

تصویری از شخصیت پله در فیلم Pelé: Birth of a Legend

فیلم پله: تولد یک افسانه

  • فیلم پله: تولد یک افسانه
  • کارگردان: جف زیمبالیست
  • تاریخ انتشار: 2016

سوال “بهترین فوتبالیست تمام دوران کیست؟” این یکی از سوالات بی پاسخ تاریخ این ورزش است، اما تماشای مستند پله Eterno می تواند شما را یک قدم به پاسخ قطعی به این سوال نزدیک کند. کارگردان این فیلم آنیبال ماشینی بیش از سه سال وقت صرف جمع آوری اطلاعات مورد نیاز برای ساخت این مستند کرد و قصد داشت مستندی بدون حاشیه و بزرگنمایی بیش از حد بسازد. به همین دلیل می توان پله برای همیشه لطفا برای علاقه مندان به فوتبال به عنوان منبعی مطمئن در نظر گرفت.

بخوانید  اولین DLC Elden Ring Shadow Of The Erdtree است

فیلم هایی که پله در آن ها بازی کرد

فیلم پله که آخرین فیلم ساخته شده درباره این فوتبالیست محبوب به حساب می آید، از تمام سال های زندگی این اسطوره نمی گوید، بلکه از باشکوه ترین دوران زندگی حرفه ای پله می گوید. فوتبالیستی که تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال است که سه بار قهرمان جام جهانی شده است و این فیلم نیز به این دوره 12 ساله از 1958 تا 1970 می پردازد. از تبدیل شدن به یک نوجوان 17 ساله شگفت انگیز تا یک قهرمان ملی. و قهرمان تمام مردم برزیل. پله در این 12 سال قهرمان جام جهانی نشد تا اینکه در سال 1966 انگلیس با شایعات فراوان قهرمان این جام شد.


Edson Arantes de Nascimento یا Pelé، نامی است که هر وقت در مورد بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال صحبت می کنیم، خیلی سریع مطرح می شود و بسیاری بر این باورند که هیچ بازیکن دیگری نمی تواند عنوان بهترین بازیکن این بازی را به خود اختصاص دهد. متأسفانه در 29 دسامبر (8 ژانویه) یعنی دو روز پیش، این اسطوره بزرگ جان خود را از دست داد و اندوه فراوان نه تنها جامعه فوتبال، بلکه همه ورزشکاران و بانوان ورزشکار را در بر گرفت. تاریخ را از دست دادند

شخصیت های اصلی فیلم Escape to Victory با حضور پله و سیلوستر استالونه

فیلم فرار به سوی پیروزی

  • فیلم پرواز به سوی پیروزی
  • کارگردان: جان هیوستون
  • تاریخ انتشار: نوزده و هشتاد و یک

در توضیحات فیلم پله اشاره کردیم که پله جام جهانی 1966 را از دست داد و به همین دلیل نتوانست چهار بار متوالی جام را از آن خود کند. جامی که در آن سال در انگلستان برگزار شد و جام به کشور میزبان اهدا شد. فیلم Isto É Pelé تنها در مورد نابغه ناب پله نیست که فاجعه ای را که در جام 1966 رخ داد را با داستانی بسیار جالب به تصویر می کشد که چگونه اجازه ندادند برزیل برای سومین بار متوالی قهرمان جام جهانی شود. و با اختلاف زیادی، آن جام در نهایت به دست کاپیتان انگلیس افتاد.

بخوانید  انتشار تریلر زمان عرضه بازی فیفا 23

سخنرانی اسطوره های بزرگ ورزش در مورد یکی از بزرگترین اسطوره های ورزش. مستند I Am Bolt درباره پله نیست و همانطور که از عنوان آن پیداست درباره Usain Bolt یکی از بهترین دوندگان تاریخ است و در طول این کار اسطوره های بزرگ این ورزش از این دونده بزرگ صحبت می کنند. پله نیز در این میان نقش پررنگی دارد و در بسیاری از نقاط این فیلم شاهد صحبت این فوتبالیست بزرگ هستیم. در کنار پله، نام های بزرگ دیگری مانند نیمار جونیور، سرنا ویلیامز و آسفا پاول در این فیلم حضور دارند و با هم از دوران باشکوه یوسین بولت صحبت می کنند.


نظر شما همراهان عزیز سایت یک گیمر در مورد پله و فیلم های مربوط به او یا با حضور او چیست؟ اگر نظری در مورد این اسطوره برزیلی دارید، لطفاً آن را با ما و سایر بینندگان یک گیمر به اشتراک بگذارید.


پوستر مستند I Am Bolt

من فیلم بولت هستم

  • فیلم I Am Bolt
  • کارگردان: بن ترنر
  • تاریخ انتشار: 2016

تصویری از پله در فیلم Os Trombadinhas

فیلم در مورد جیب برها

  • فیلم Os Trombadinhas (جیب‌برها)
  • کارگردان: آنسلمه دوارته
  • تاریخ انتشار: 1980