پشتیبانی کامل از Fortnite در پلتفرم iOS

کاربران باقی مانده از بازی Fortnite در پلتفرم iOS اپل گزارش می دهند که پشتیبانی از این بازی به طور کامل متوقف شده است.

شخصیت های مارول در فورتنایت

طبق گزارش‌های منتشر شده، اپیک از ماه‌ها پیش پشتیبانی و به‌روزرسانی این نسخه قدیمی‌تر بازی را متوقف کرد، اما بازیکنان همچنان می‌توانند از V-Bucks خود برای خرید پوسته‌ها و اقلام آرایشی استفاده کنند. حال به نظر می رسد که امکان استفاده از این ارز مجازی به طور کامل از بین رفته است که پایان عمر فورتنایت در پلتفرم های موبایل اپل و سیستم عامل iOS محسوب می شود.

تقریباً دو سال پس از شروع نبردهای حقوقی گوگل، اپل و اپیک گیمز بر سر پرداخت های درون برنامه ای فورتنایت، تعداد معدودی از کاربران باقی مانده در iOS و نسخه دانلود شده از اپ استور دیگر نمی توانند از ارز مجازی درون برنامه ای شخصی استفاده کنند. هم نخواهد بود

برای سایر کاربران Fortnite در کنسول ها و رایانه های شخصی، رویداد مورد انتظار Fortnite x Dragon Ball چند ساعتی است که در دسترس همه بازیکنان قرار گرفته است که چیزهای زیادی از دنیای محبوب این انیمه محبوب به بازیکنان ارائه می دهد.

البته بازیکنان نسخه قدیمی بازی گوگل پلی همچنان می توانند با دانلود مستقیم نسخه اندرویدی لانچر Epic Games بر روی دستگاه های خود، به آخرین نسخه فورتنایت که مستقیماً از پلتفرم Epic Games دانلود شده است، دسترسی داشته باشند. با این حال، به دلیل قوانین سختگیرانه اپل برای اجرای برنامه های خارج از اپ استور، این ویژگی برای کاربران فورتنایت در iOS امکان پذیر نیست.

بخوانید  Winter Wonderland با حالت های ویژه زمستانی و هدایای جشن به Overwatch 2 بازمی گردد

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

البته، مانند همیشه، Epic به گیمرها و هر کسی که به دنیای آنلاین Fortnite در تلفن های هوشمند علاقه مند است پیشنهاد می کند از دو سرویس رایگان استریم ابری GeForce NOW از انویدیا و Xbox Cloud Gaming از مایکروسافت استفاده کنند که این بهترین راه خواهد بود. دسترسی مستقیم به آخرین نسخه بازی اگرچه استفاده از این دو سرویس مستلزم اتصال به اینترنت پرسرعت و باکیفیت است و اپیک گیمز استفاده از نسل پنجم شبکه تلفن همراه 5G را برای خود بهترین می داند.

هنوز مشخص نیست که آیا سرورهای بازی در آینده برای این گروه از کاربران در دسترس خواهند بود یا خیر، اما این نسخه از فورتنایت بیش از یک سال است که از اپ استور حذف شده است و اگرچه امکان دسترسی به سرورهای بازی و استفاده از V-bucks تا به امروز وجود داشته است، این نسخه از بازی هیچ یک از آپدیت ها و فصل های جدید Fortnite را که از سال گذشته به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته است دریافت نکرده است و به نظر نمی رسد که تغییرات خاصی در آن ایجاد شود. حداقل آینده نزدیک این وضعیت ایجاد شده است.