یکی از بهترین کنترلرهای سوئیچ قابل حمل در آمازون تخفیف دارد

ماشه‌های عقب به‌ویژه قابل توجه هستند، زیرا برای دسترسی آسان با انگشت وسط شما کاملاً قرار گرفته‌اند و برای افرادی که به‌دنبال کنترل‌کننده‌ای قابل تنظیم با ارگونومی عالی و طراحی عملی هستند، گزینه مناسبی هستند. و با توجه به اینکه این محصول تنها به 43 دلار کاهش یافته است، اکنون یک فرصت عالی برای خرید یک محصول است.

در نظر داشته باشید که این فروش فقط مربوط به مدل خاکستری و زرد روشن است. اگر به نوع قرمز زردآلو علاقه مند هستید، همچنان باید 50 دلار واریز کنید. ما نمی دانیم این فروش تا چه زمانی فعال باقی می ماند، بنابراین حتماً قبل از پایان پیشنهاد، آن را بررسی کنید.

این هوری اسپلیت پد فشرده یکی از بهترین کنترلرهای دستی Switch در سال 2023 است. با ارائه مشخصات باریک، طراحی ارگونومیک، ماشه های عقب و دکمه های فوق العاده پاسخگو، تعداد کمی از کنترلرها می توانند با Split Pad Compact رقابت کنند. محصول دارای مجوز رسمی به تازگی در اواخر سال گذشته عرضه شد، اما در حال حاضر می توانید آن را با تخفیف در آمازون بیابید 43 دلار، 50 دلار کاهش یافته است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  Spider-Women of Madame Web ایده های خوبی برای نام تیم ابرقهرمانی خود دارد