پخش تریلر گیم پلی اسکارلت ویچ در بازی Marvel’s Midnight Suns


استودیو Firaxis Games در تریلری جدید از بازی Marvel’s Midnight Suns به نمایش گیم‌پلی شخصیت اسکارلت ویچ پرداخته است.

استودیوی بازی‌سازی Firaxis Games با اینکه انتشار بازی نقش‌آفرینی و تاکتیکی Marvel’s Midnight Suns را تا اواخر سال مالی جاری به تأخیر انداخت، اما همچنان روند نمایش ابرقهرمانان این بازی را متوقف نکرده است. این استودیو پس از گذشت مدتی از پخش تریلر معرفی اسکارلت ویچ، در ویدئویی جدید به نمایش مبارزات و مهارت‌های این جادوگر قدرتمند دنیای مارول پرداخته است.

اسکارلت ویچ بیش از سایر ابرقهرمانان بازی Marvel’s Midnight Suns به جایگیری صحیح در مبارزات متکی است و استفاده از قدرت‌های وی بیش از شخصیت‌های دیگر به برنامه‌ریزی دقیق نیاز دارد. او می‌تواند به دشمنان آسیب بزند یا آن‌ها را کنترل کند. همچنین توانایی پشتیبانی از سایر قهرمانان تیم خود را دارد. اسکارلت ویچ می‌تواند با قهرمانانی که میزان آسیب‌رسانی تک‌هدفی بالایی دارند، همکاری بسیار خوبی داشته باشد.

اسکارلت ویچ آتشین در بازی Marvel’s Midnight Suns

اولین کارت قدرت معرفی‌شده برای اسکارلت ویچ، Chaos Field نام دارد که اثر آن تا دو نوبت مبارزه دوام خواهد داشت و مقاومت متحدان اسکارلت را به اندازه‌ی یک واحد در پایان هر دور مبارزه افزایش می‌دهد. استفاده از این قدرت هیچ مقداری از Heroism را مصرف نمی‌کند و در صورتی که ارتقا پیدا کند، می‌تواند نوار سلامتی متحدان اسکارلت را افزایش دهد. همچنین در یکی از حالت‌های پایان بازی، امکان استفاده‌ی مجدد از این کارت به همراه اضافه شدن قابلیت Counter وجود دارد.

دومین قدرت برتر اسکارلت ویچ، Chaos Reigns است که با کنترل ذهن دشمنان، آن‌ها را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد. اگر بازیکنان این قدرت را ارتقا دهند، شانس ۵۰ درصدی برای دو برابر شدن حمله‌ی دشمنان به یکدیگر را به‌دست می‌آورند. در یکی از حالت‌های پایان بازی، استفاده‌ی مجدد از این قدرت سبب افزایش نوار سلامتی اسکارلت خواهد شد. کارت‌ No More یک کارت Heroic به شمار می‌آید که استفاده از آن تمام نوار سلامتی اسکارلت را خالی می‌کند تا به همان میزان به تمام دشمنان نزدیک وی آسیب برساند.

بخوانید  معرفی تورهای قمار و قمار خانه در استانبول ترکیه

شخصیت Scarlet Witch در بازی Marvel’s Midnight Suns

البته تنها یک بار فرصت استفاده از این کارت در مبارزات وجود دارد و بازیکنان باید به انتخاب بهترین نقطه از مبارزه بپردازند که بیشترین میزان Hydra ممکن را داشته باشد. با ارتقای این کارت، بازیکنان به ازای هر دشمنی که از بین برود فرصت مجددی برای استفاده از قدرت No More را به‌دست می‌آورند. همچنین در یکی از حالت‌های پایان بازی اجازه‌ی استفاده مجدد از این کارت و اجرای فرایند درمان Wanda به بازیکنان داده می‌شود.

کارت قدرت دفاعی اسکارلت ویچ Wrong Place ،Wrong Time نام دارد که بسیار قدرتمند است. با استفاده از این کارت، بازیکنان این فرصت را دارند که در هر نوبت مبارزه یک دشمن تصادفی را در نزدیکی اسکارلت ویچ از بین ببرند. در صورت ارتقای این کارت، بازیکن می‌تواند تمام دشمنان نزدیک او را با یک اثر وضعیت منفی از بین ببرد.

دانلود ویدئو از آپارات

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در اواخر سال مالی ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. سپس در تاریخ دیگری نسخه‌ی نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی منتشر خواهند شد. استودیوی Firaxis Games پس از معرفی کامل شخصیت اسکارلت ویچ، تنها ۶ ابرقهرمان دیگر را برای معرفی و نمایش به علاقه‌مندان در اختیار دارد.

در پایان شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی را با تیم یک گیمر در میان بگذارید.



منبع