ویژگی های مختلف اندروید 13 در گوشی پیکسل 7 پرو

اوایل در بررسی پیکسل 7 پروما تجربه خود را با پرچمدار گوگل به اشتراک گذاشته ایم، اکنون با زومیت همراه باشید تا بهترین ویژگی های اندروید 13 را در پیکسل 7 پرو تجربه کنید.

بررسی ویدیوی اندروید 13

تبدیل همزمان صدا به متن

پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو، جدیدترین گوشی های گوگل علاوه بر داشتن سخت افزار قدرتمند، به قوی ترین نرم افزار گوگل نیز مجهز شده اند و این ترکیب برنده، رابط کاربری روان و بی نظیری را برای این گوشی ها به ارمغان آورده است.

اندروید 13 در آگوست 2022 معرفی شد و برخلاف اندروید 12 قبل از آن، با تغییرات محدودی همراه بود. گوگل در این نسخه از سیستم عامل بیشتر بر رفع مشکلات قبلی تمرکز کرده و تنها به ارائه چند ویژگی محدود برای بهبود کیفیت زندگی کاربرانش اکتفا کرده است.

اول از همه، ما به عملکرد رونویسی زنده اشاره می کنیم که امکان تبدیل همزمان پیام های صوتی، ویدیوی صوتی یا حتی مکالمه مخاطب را در طول تماس فراهم می کند. برای مثال، فرض کنید یک پست صوتی دریافت کرده‌اید و نمی‌توانید آن را بشنوید، برای شنیدن محتوای Voice، فقط با استفاده از دکمه‌های کنار تلفن، صدای دستگاه را کم کنید، نماد متن مانندی که در زیر نشان داده می‌شود. نوار لغزنده کنترل صدا را کلیک کنید و سپس به صدا گوش دهید تا Google محتوای صوتی را به صورت متن روی صفحه نمایش دهد.

رابط کاربری گوشی های سری پیکسل همچنان یکی از نقاط قوت این گوشی ها به حساب می آید و گوگل در این سال ها تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با ترفندهای نرم افزاری، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی کاستی های سخت افزاری را جبران کند.

بخوانید  Where Is Xur Today? (November 3-7) Destiny 2 Exotic Items And Xur Location Guide