وقایع بالرین بین فیلم های 3 و 4 جان ویک اتفاق می افتد

کیانو ریوز جزئیات بیشتری در مورد بالرین، اسپین آف سری فیلم های جان ویک، در Comic-Con Brazil 2022 به اشتراک گذاشت.

کیانو ریوز در ادامه گفت که او “در چند صحنه” از بالرین حضور داشته است. این بازیگر با استعداد در این اسپین آف از ایان مک شین، آنجلیکا هیوستون و لنس ردیک او با بازگشت آنها برای تمرین نقش های قبلی خود به آن ملحق می شود. فیلمبرداری این اسپین آف هم اکنون در پراگ در حال انجام است و تا 5 فوریه 2023 (16 فوریه 1401) ادامه خواهد داشت. تاریخ انتشار بالرین هنوز اعلام نشده است و نمی دانیم چه زمانی باید منتظر دیدن آن باشیم.

در میان آخرین اخبار سینما و تلویزیون، با خبر می شویم ریوز کیانو او اخیراً در Comic-Con Brazil 2022 برای تبلیغ John Wick 4 ظاهر شد و جزئیات بیشتری درباره Ballerina با مخاطبان به اشتراک گذاشت. این بازیگر کانادایی تایید کرد که داستان فیلم اسپین آف بالرین بین قسمت های سوم و چهارم فیلم های جان ویک اتفاق می افتد. این فیلم ماجراهای یک قاتل جوان را دنبال می کند که به دنبال انتقام از قاتل خانواده اش است.

کیانو ریوز در مورد آن گفت: “یکی پدر [آدمکش جوان قصه با نقش‌آفرینی آنا د آرماس] کشته شده این قاتل چه کسی می تواند باشد؟ بنابراین آغاز یک ماجراجویی برای کشف گذشته است. او پدرش را در جوانی از دست داد و واقعا نمی داند چه اتفاقی افتاده است. فقط یک نفر ناگهان وارد خانه شد و پدرش را کشت. کسی که خالکوبی داشت و همانطور که در دنیای جان ویک مرسوم است، اگر خالکوبی دارید، داستانی در جریان است.”

بخوانید  نمایشنامه Dead Island 2 شامل نمایش بازی خواهد بود
لن وایزمنکارگردان Live Free or Die Hard در حال هدایت اسپین آف بالرین و نوشتن فیلمنامه است. شای هوتوننویسنده فیلم ارتش مردگان با همکاری رازیانه زمردکارگردان و فیلمنامه نویس فیلم زن جوان امیدوار (زن جوان آتیه دار) نوشته است. اریکا لی، ریحان ایوانیک و چاد استاهلسکی آنها به عنوان تهیه کننده فیلم بالرین کار می کنند.