نمایشنامه Dead Island 2 شامل نمایش بازی خواهد بود

پس از اعلام تاخیر Dead Island 2 در 8 مه 1402 (28 آوریل 2023)، استودیو Dumbaster و شرکت Deep Silver اعلام کردند که ارائه بازی در 15 دسامبر (6 دسامبر) برگزار خواهد شد. این نمایش در ساعت 23:30 به وقت تهران (2000 به وقت گرینویچ) پخش خواهد شد و شامل یک “پیش نمایش انحصاری گیم پلی” است که “از طریق یک ماجراجویی سینمایی اکشن هیجان انگیز رونمایی خواهد شد.”

بازی Dead Island 2 برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S و PC در دسترس خواهند بود. با وجود تأخیر در بازی، سازنده گفت که ساخت بازی در مراحل پایانی خود است و دلیل این تاخیر را اینگونه توضیح داد: «ما به این زمان نیاز داریم تا مطمئن شویم که می‌توانیم کاری را ارائه کنیم که به آن افتخار کنیم.»

قرار است تاریخ باشد ویترین بازی Dead Island 2 در تاریخ 15 دسامبر (15 آذر) ساعت 23:30 به وقت تهران برگزار می شود که طی آن از گیم پلی بازی رونمایی می شود.

ظاهراً این نمایش داستان سه بازمانده را دنبال می کند. زمانی که به دلیل ویروس مرموزی که در لس آنجلس پخش شده و مردم را جاودانه کرده است به دنبال مکانی امن هستند. آنها عمارت متروکه یک سازنده فیلم و بازی های ویدیویی را جستجو می کنند که حاوی چند شگفتی است. همچنین یک “پیش نمایش انحصاری” از بازی و ویژگی های آن وجود خواهد داشت. از آنجایی که این ویترین روی سه نفر تمرکز دارد، این احتمال وجود دارد که شاهد رونمایی از قسمت بازی تعاونی باشیم. با این حال باید تا آن روز صبر کنیم.

بخوانید  آگهی تلویزیونی Marvel's Spider-Man 2 با تمرکز بر انتشار پاییز 2023