بازی سال Cyberpunk 2077 پس از انتشار DLC Phantom Liberty منتشر شد

اگرچه Cyberpunk 2077 در حال حاضر وضعیت بسیار بهتری نسبت به زمان انتشار خود دارد، اما همچنان مشکلاتی دارد. همانطور که در سال‌های گذشته مشاهده شد، انتشار بازی سال ارتباط چندانی با تعداد نامزدها و جوایزی که یک بازی در فهرست‌های برتر هر سال دریافت کرده، ندارد و تنها نسخه‌ای از بازی اصلی با تمام موارد اضافی آن است. محتوا. . اکنون، به نظر می رسد که این موضوع برای بازی اکشن نقش آفرینی CD Projekt Red نیز صادق است.

کیچینسکی در این باره گفت: «این نظم طبیعی همه چیز است. در مورد سومین بازی The Witcher هم همینطور بود که پس از انتشار دو بسته الحاقی بالاخره نسخه بهترین بازی سال را منتشر کرد و از آن زمان تاکنون وارد بازار شده است. در این مورد [سایبرپانک 2077] ما هم می توانیم همین انتظار را داشته باشیم.”

طبق گزارش Insider Gaming Media، آدام کیچینسکیمدیرعامل CD Projekt Red در جلسه اخیر خود با سرمایه گذاران اعلام کرد که Cyberpunk 2077 از مدل The Witcher 3 پیروی خواهد کرد و پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty، شاهد عرضه بازی سال خواهیم بود. .

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی Cyberpunk 2077 با تیم یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

نکته جالب این است که بسته الحاقی Phantom Liberty فقط برای پلتفرم رایانه شخصی و کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس است.Xbox Series S منتشر شده است. باید دید آیا CD Projekt Red نسخه بازی سال Cyberpunk 2077 را برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد کرد یا خیر. احتمالا این اتفاق نخواهد افتاد. زیرا بسته الحاقی این بازی طبیعتاً بخش مهمی از محتوای بازی سال است.

بخوانید  Vision Pro برنده بزرگ جنگ هدست بدون حضور در CES است

لوگوی بسته الحاقی Phantom Liberty Cyberpunk 2077

CD Projekt RED اعلام کرده است که نسخه بازی سال Cyberpunk 2077 پس از انتشار بسته الحاقی Phantom Liberty در دسترس خواهد بود.