واکنش منتقدان به بازی Wild Hearts

دروازه بان: 60 از 100

مدتی پیش میانگین امتیاز بازی Wild Hearts منتشر شد. تعداد نقدها کم کم زیاد شده و این امتیازات نشان از یک بازی خوب و سرگرم کننده دارد.

بازی Wild Hearts توسط Electronic Arts و Omega Force

مدتی پیش میانگین امتیاز بازی Wild Hearts منتشر شد و عملکرد خوبی از آخرین ساخته امگا فورس وجود دارد. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان را در مورد بازی Wild Hearts در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

الکترونیک آرتز و امگا فورس با ورود به ژانر شکار، ماجراجویی غیرجذابی را رقم زدند. این بازی مانند یک تک آهنگ رادیویی است که قبل از آلبوم ماجراجویی پراگ Monster Hunter در دسترس است. Wild Hearts احمقانه و معیوب است و احتمالاً یک تجربه ماندگار نخواهد بود. اما اگر صبر داشته باشید، لذت بخش خواهد بود. باید دید که آیا او می تواند مرا سرگرم کند یا خیر. با این حال، پس از سال ها خستگی، بالاخره احساس می کنم می توانم بیشتر وارد این سبک شوم. سبکی که زمانی برای من غیر قابل نفوذ بود.

مکانیک ساختمان Wild Hearts یک پیچ و تاب سرگرم کننده به عناصر آشنا اضافه می کند. اما بازی دارای همان فرمول مورد استفاده در Monster Hunter با سیستم تعاونی خوب است.

IGN: 80 از 100

تابستان امسال بود که مشخص شد استودیو Omega Force در حال کار بر روی بازی جدیدی به نام Wild Hearts است و توسط Electronic Arts منتشر خواهد شد. در اوایل، Wild Hearts نشان داد که به عنوان رقیبی برای سری Monster Hunter ساخته شده است. بازیکنان به تنهایی یا با دوستان خود می توانند ماموریت های مختلفی را دریافت کنند و هیولاها را بکشند تا داستان بازی را پیش ببرند و بتوانند از محتوای Endgame استفاده کنند.

Wild Hearts یک رقیب شایسته برای Monster Hunter است، با سلاح های خلاقانه و هوشمندانه. در این تجربه با هیولاهای ترسناکی روبرو خواهید شد. با این حال، دوربین بازی مزاحم ظاهر می شود. Omega Force به طرز ماهرانه ای از موارد تکراری و خاص اجتناب کرده است و Wild Hearts این را به خوبی نشان می دهد.

رادار بازی: 80 از 100

در نهایت، جامعه کاربران تصمیم خواهند گرفت که آیا Wild Hearts تا زمانی که نسخه جدیدی از Monster Hunter عرضه شود، یک بازی قابل اجرا باقی بماند یا خیر. امیدوارم این بازی به کار خود ادامه دهد.

Wild Hearts چیزی بیش از یک پیشنهاد است و بسیار فراتر از مقایسه با هیولا شکارچی قدرتمند است. نکاتی که این بازی را متمایز می کند مشخص است و به Wild Hearts ساختار خاص خود را می دهد. ظاهر و طراحی ژاپنی بازی بسیار قانع کننده است و به هیچ وجه نمی توان آن را یک IP تمام شده دانست. Wild Hearts می تواند آینده درخشانی به عنوان سریال داشته باشد.

حواس پرتی: 80 از 100

در غیاب انتشار فوری نقدهای رسانه ای بسیاری از این بازی ویدیویی در متاکریتیک، منتظر ماندیم تا تعداد نقدها به حد معقولی برسد تا سپس میانگین امتیازات را منتشر کنیم.

قلب های وحشی

  • سازنده: امگا فورس
  • ویرایشگر: الکترونیک آرتز
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: 28 فوریه

کنسول های سرگرمی: 85 از 100