نمایش قسمت چند نفره در تریلر گیم پلی Sons of the Forest


تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Sons of the Forest توسط IGN منتشر شده است که بازی چند نفره را به نمایش می گذارد.

بازی Endnight Games’s Sons of the Forest این هفته به عنوان دسترسی اولیه در دسترس کاربران Steam قرار خواهد گرفت. با نسخه ای که به بازیکنان اجازه می دهد تا این جعبه شنی وحشت بقا را تجربه کنند و با ارائه بازخورد بر روند توسعه تأثیر بگذارند. در گذشته قسمت تک نفره و همراهان با هوش مصنوعی نمایش داده می شد و حالا در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که تریلر جدیدی از قسمت چند نفره منتشر شده است.

IGN Media تریلر جدیدی از گیم پلی بازی منتشر کرده است که بخش چندنفره Sons of the Forest را به نمایش می گذارد. در بخش چند نفره، حداکثر 8 بازیکن می توانند بازی را با هم تجربه کنند، کمپ بسازند و استحکامات دفاعی در برابر آدم خوارها و جهش یافته ها ایجاد کنند. جالب اینجاست که همراهان مجهز به هوش مصنوعی مانند کلوین نیز در بخش چند نفره در دسترس خواهند بود. بازیکنان حتی می توانند وظایفی مانند جمع آوری مواد را به متحدان محول کنند.

بازی The Sons of the Forest در تاریخ 4 مارس (23 فوریه) به صورت Early Access منتشر خواهد شد. بازی حدود 6 تا 8 ماه در دسترس خواهد بود و استودیوی Endnight Games نسخه کامل آن را زمانی منتشر خواهد کرد که بهترین نسخه ممکن را داشته باشد. آیتم‌ها، مکانیک‌ها، داستان‌ها و سایر محتواها به مرور زمان به بازی اضافه می‌شوند. بنابراین طرفداران باید منتظر باشند تا در آینده جزئیات بیشتری در این زمینه منتشر شود.

بخوانید  Ghost Of Tsushima Director's Cut PS5 Edition را با 30 دلار دریافت کنید

دانلود فیلم آپارات

تحریریه مجله بازی یک گیمر