واکنش منتقدان به بازی Like a Dragon: Ishin

این در حالی است که سال گذشته سگا اعلام کرد که نسخه ریمستر شده Ryu ga Gotoku Ishin با نام Like a Dragon Ishin برای کاربران غربی و همچنین سایر پلتفرم های نسل هشتم و نهم منتشر خواهد شد تا بیشتر افراد بتوانند این اسپین آف را تجربه کنند. محصولی که شکل و شمایل سامورایی دارد و با دیگر نسخه های اصلی سری Like a Dragon متفاوت به نظر می رسد. چندی پیش، میانگین امتیاز Like a Dragon Ishin منتشر شد و ما با یک ریمستر خوب طرف هستیم. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان این بازی را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مثل اژدهای ایشین

  • سازنده: ریو گا گوتوکو
  • ویرایشگر: سگا
  • سبک: اکشن ماجراجویی
  • سکو: پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری اس ایکس باکس سری ایکس، رایانه شخصی
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه

مثل اژدها: ایشین امتیازی را که من به او دادم در چشمانم به دست آورد. این بازی سرگرم کننده ترین بازی تک نفره ای است که در سال های اخیر بازی کرده ام. من هم یک روز کد نقد این بازی را دریافت کردم که Hi-Fi Rush ذهنم را درگیر کرد، به طور باور نکردنی خسته و فوق العاده خوشحال بودم. این بازی ارزش پول و وقت شما را دارد.

کنسول های سرگرمی: 90 از 100

VJ247: امتیاز 100 از 100

مخبر بازی: 83 از 100

یک بازی شگفت انگیز از بسیاری جهات که به بازیکنان صبور و کنجکاو پاداش می دهد. ماجرایی جالب از سری افسانه ای که Like a Dragon: Ishin از آن سرچشمه گرفت.

Like a Dragon: Ishin یک اسپین آف عالی از یک سریال عالی است و من خوشحالم که بالاخره به مناطق دیگر می آید. اگرچه مشکلات خودش را دارد، اما داستان مرا به خود جذب کرد. همچنین امیدوارم که برخی از سبک های مبارزه و حرکات ویژه جدید راه خود را به سایر بازی های Ryu Ga Gotoku نیز باز کنند. حتی امیدوارم شاهد اسپین آف های دیگری باشم که هرگز برای مناطق دیگر منتشر نشدند. زمان مشخص خواهد کرد، اما فعلاً خوب است که با جنایتکاران مورد علاقه ام برگردم.

شخصیت اصلی Like a Dragon: ایشین با تفنگ و شمشیر

در گذشته، Ryo Ga Gotoku یک اسپین آف از سری Like a Dragon (که در بومی سازی انگلیسی آن را به نام Yakuza می شناسیم) توسعه داد تا برای کاربران کنسول نسل هشتم سونی و همچنین پلی استیشن 3 در روز پلی استیشن 4 در دسترس باشد. . راه اندازی. . نکته مهم این است که Ryu ga Gotoku Ishin هرگز در غرب منتشر نشد و فقط برای کاربران ژاپنی در دسترس بود.

رادار بازی: 90 از 100

چندی پیش میانگین نمرات بازی Like a Dragon: Ishin منتشر شد و شاهد یک ریمستر خوب از استودیو Ryu Ga Gotoku هستیم.

مانند هر شمشیربازی که همه چیز را از صفر یاد می گیرد، ایشین شروعی متزلزل و نامطمئن دارد و با رفتنش اعتماد به نفس پیدا می کند. برخی از ایده های بازی برای قرار گرفتن در موارد اشباع بازی تلاش می کنند. اما با وجود داستان جذابی که توسط برخی از شخصیت های مورد علاقه ما روایت می شود، دنیای Samurai Like a Dragon Ishin به راحتی شما را مجذوب خود می کند.

بازسازی بازی موردانتظار Like a Dragon: Ishin به کاربران یک ساختار جدید هیجان‌انگیز و اغلب زیبا برای اکتشاف، یک سیستم رزمی با ارزش‌تر، و برخی از بهترین ماموریت‌های جانبی و مینی‌بازی‌های کل سری تا به امروز را به کاربران ارائه می‌دهد. اجازه ندهید کاتاناها شما را گول بزنند، این یاکوزای است که شما بیشتر می شناسید و دوستش دارید.

VGC: 80 از 100

بخوانید  فروش Call of Duty: Vanguard به 30 میلیون نسخه رسیده است