وارزون موبایل رضا جم معتبرترین سایت بازی در ایران | 1gamer

مجله خبری یک گیمرش از مشاهدۀ ویدیوی گیم‌پلی، پیشنهاد می‌دهیم که اطلاعات منتشر شده حول Warzone 2 را از طریق این نشانی مطالعه کنید. این عنوان شامل بزرگ‌ترین نقشۀ تاریخ سری، بهبودهای متعدد در گیم‌پلی و قابلیت‌های جدید مختلفی می‌شود که به طور حتم نظر طرفداران را به خود جلب خواهد کرد. وارزون توسط اینفینیتی وارد و ریون سافتور توسعه یافته و توسط اکتیویژن عرضه شده‌ است. وارزون امکان مبارزه چند نفره آنلاین را در میان ۱۵۰ بازیکن فراهم می‌کند، اگرچه برخی از حالت‌های بازی با زمان محدود از ۲۰۰ بازیکن پشتیبانی می‌کنند. در راه اندازی Warzone ، اکتیویژن به وضوح نشان داده است که قصد دارد ، Warzone را به بازی تبدیل کند که در بین Modern Warfare و Call of Duty Mobile قرار داشته باشد.

  • متأسفانه، بازیکنان نمی توانند در آلفا ثبت نام کنند و فقط می توانند از طریق دعوت نامه های خصوصی به نسخه اولیه کالاف دیوتی وارزون موبایل دسترسی داشته باشند.
  • مجموعه رضا جم با مدیریت و سرپرستی محمدرضا میری از ابتدای سال 1397 فعالیت خود را آغاز کرده؛ و مجموعه کاملی از خدمات قانونی بازی های آنلاین را به کاربران ارائه داده.
  • راهنمای بازی Call of Duty Warzone | بهترین سلاح ها کدامند؟همان‌طور که از بازی کالاف دیوتی وارزون انتظار می‌رود شاهد حضور سلاح‌هایی بسیار متنوع و جذاب در آن هستیم.
  • کالاف دیوتی وارزون موبایل قرار است تا گیم‌پلی منحصر به فرد و بسیار هیجان‌آور وارزون را روی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس علاقه‌مندان قرار دهد.
  • عرضه این عناوین در اصل یک دوران جدیدی را برای ندای وظیفه آغاز خواهد کرد.
بخوانید  خرید یوسی پابجی موبایل با نازلترین قیمت واریا شاپ | 1gamer

برای آشنایی بیشتر با کارکرد ایستگاه‌های خرید می‌توانید مقاله «راهنمای بازی Call of Duty Warzone | راهنمای استفاده از Buy Station در بازی CoD Warzone» را بخوانید. پیش از ساخت Warzone ، شایعه شده بود که این عنوان فقط یک بتل رویال ساده است. اما اکنون می دانیم که جدا از آن مودهای دیگری هم در خود دارد. در همین حال ، Call of Duty Mobile طیف گسترده تری از مودهای مختلف را ارائه می دهد. که می توان به Team Deathmatch ، Frontline ، Domination Search and Destroy ، Gun Game ، Sniper Only ، Battle Royale و اخیراً Hardpoint اشاره کرد. که از نظر تنوع مودها ، Call of Duty Mobile با قاطعیت برنده می شود.

تاریخ دقیق انتشار کالاف دیوتی وارزون

حالا گزینه Manually select Xapk File رو انتخاب کرده و فایل نصبی بازی رو پیدا کرده و روی اسم بازی کلیک کنید و بازی را نصب کنید. جا دارد بگوییم که برای تقویت شخصیت­ هایتان می­توانید از سی ­پی هایی که به راحتی در اختیارتان قرار می­دهیم استفاده کنید. هم می‌توانید با تیمی از کارشناسان زبده و با تجربه همراه شوید و هم از تجارب دیگر والدین نسبت به محصولات رسانه‌ای استفاده کنید.

ممکن است نقشه قدیمی وردانسک در بازی وارزون 2 هم اضافه شود

در وارزون 1 این مورد خیلی مشخص بود؛ شما سلاح را می‌گیرید، ارتقا می‌دهید، سپس روی آن اتچمنت‌هایی که باز شده‌اند را سوار می‌کنید تا بهتر شود، همین. اما در وارزون 2 دیگر خبری از این جریان نیست و کمی موضوع پیچیده‌تر می‌شود. Overwatch Helo – 8 kills – یک همراه خواهید داشت که مراقب موقعیت شما خواهد بود و لوکیشن دشمنان نزدیک را قبل از آن‌که با آن‌ها درگیر شوید مورد حمله قرار می‌دهد. S.A.E. – 7 kills – پس از فعال‌سازی، بازیکن یک تبلت بیرون می‌کشد تا پرواز آن در ارتفاع کم را هدایت کند.

بخوانید  خانه هوشمند و هوشمندسازی ساختمان، ویلا ، هتل ،خانه ، BMS با ایده پردازان

تلویزیون یا مانیتور کدام برای بازی کردن و گیمینگ بهتر است؟

علاوه بر آن ظاهر برخی اسکین‌ها ترسناک است و ممکن است در مواجه‌های ناگهانی بازیکن بترسد. در این بخش علاوه بر توجه به محل تولید که بهتر است آن را آمریکا وارد نمایید، نکات دیگری نیز وجود دارند. اگر کمتر از 18 سال سن دارید، لازم است تا تاریخ تولد خود را به گونه‌ای وارد نمایید که سن شما بالای 18 سال نمایش داده شود.در غیر این صورت اکانت شما ساخته نخواهد شد. پس از انتخاب مکان مناسب برای نصب نرم افزار، با کلیک بر روی دکمه Continue منتظر نصب نرم افزار باشید.

http://badorclothesworkshop.ir