نگاه جدید به Hellblade 2 انیمیشن واقعی واقع گرایانه صورت را نشان می دهد



توسعه‌دهنده Ninja Theory نگاه اولیه دیگری به Senua’s Saga: Helblade II با جدیدترین ویدیوی این استودیو بر روی چند انیمیشن چهره شگفت‌انگیز نشان داده است. استفاده نینجا تئوری از Unreal Engine 5 که در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی به نمایش گذاشته شد، به استودیو اجازه داد تا حرکات ظریف‌تر و ظریف‌تری را از Melissa Juergens، هنرمند فیلمبرداری Senua، به تصویر بکشد.

این نمایش این فناوری شامل بازی آشکار در حالی که بازیگر اعلام می‌کند که قصد خودکشی دارد، و همچنین حرکات و حرکات ظریف‌تر یورگنس است. در حالی که تئوری نینجا از فناوری‌های پیشرفته فراوانی برای افزایش واقع‌گرایی دنباله Hellblade استفاده می‌کرد، استودیو همچنین راه‌حل‌های کم‌تکنولوژیکی بیشتری را انتخاب کرد، از جمله ابزاری خانگی که یک پیستون توالت را در طراحی خود گنجانده بود. همچنین باید از گذاشتن لباس در اطراف توسعه دهندگان خودداری کنید، زیرا آنها مشعل برداشتند تا ببینند مواد پس از سوختن چگونه به نظر می رسند.

نینجا تئوری از زمان معرفی Hellblade II در سال 2019، با یکی از جدیدترین تریلرهای گیم پلی که در The Game Awards 2021 منتشر شد، به سختی روی Hellblade II کار کرده است. این ویدئو سنوا را نشان می دهد که در کنار گروهی از جنگجویان برای از بین بردن یک جانور غول پیکر کار می کند. تایید شده است که بازی در ایسلند جریان دارد. تاریخ انتشار هنوز اعلام نشده است.

Unreal Engine 5 از زمان معرفی به سرعت به یکی از محبوب ترین موتورهای بازی سازی تبدیل شده است و چندین بازی با مشخصات بالا با استفاده از این مجموعه ابزار ساخته خواهند شد. این لیست تاکنون شامل بازسازی The Witcher، Dragon Quest XII: Flames of Fate و Layers of Fear و غیره است.

بخوانید  مدیر عامل نتفلیکس: با اکران محدود Glass Onion پول روی میز باقی مانده است

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.