نمایش 45 سال زندگی پدر بمب اتمی در فیلم اوپنهایمر

کیلیان مورفی در نقش اوپنهایمر و امیلی بلانت اوپنهایمر به عنوان همسرش انتخاب می شود. مت دیمون، رابرت داونی جونیور.، فلورانس پوگ، رامی مالک، داوود داسمالچیان و کنت برانا نیز در این اثر نقش داشته است.

مثل بعضی از بینندگان به دلیل تفاوت در آرایش و پوشش کیلیان مورفی در عکس های پشت صحنه اوپنهایمر، آن را حدس زدند، کار جدید کریستوفر نولان به بخش های مختلف زندگی جولیوس رابرت اوپنهایمر می پردازد. فاصله زمانی دو قسمت فیلم اوپنهایمر به 45 سال می رسد. با این حال، هنوز دقیقاً نمی دانیم که چند دوره مختلف از زندگی این فیزیکدان نظری و استاد دانشگاه برکلی را در فیلم جدید نولان خواهیم دید.

بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، در فیلم اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان، دوره ای 45 ساله از زندگی جی. ما رابرت اوپنهایمر خواهیم بود.

کیلیان مورفی در نقش جولیوس رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی، در اوپنهایمر به نویسندگی و کارگردانی کریستوفر نولان.

فیلم اوپنهایمر در 30 جولای 1402 (21 ژوئیه 2023) اکران خواهد شد.

وجود فاصله زمانی بیش از 4 دهه بین قسمت هایی از فیلم اوپنهایمر نمی تواند ثابت کند که این اثر قرار است مدت طولانی داشته باشد. در عین حال، اگر نولان بخواهد چند قسمت از زندگی این دانشمند را با جزئیات به تصویر بکشد، فیلم اوپنهایمر نیز می تواند در گروه طولانی ترین آثار او قرار گیرد. در حال حاضر، فیلم 169 دقیقه ای بین ستاره ای به عنوان طولانی ترین اثر کریستوفر نولان در مقام کارگردان شناخته می شود.

جی رابرت اوپنهایمر که نقش کلیدی در پروژه منهتن برای ساخت بمب هسته ای داشت، در سال 1904 به دنیا آمد و در سال 1967 درگذشت. از آنجایی که او تا 62 سالگی زندگی کرد، به نظر می رسد که بتوان او را در فیلم اوپنهایمر از نوجوانی تا دوران نوجوانی اش دید. پایان عمرش

بخوانید  فیلمبرداری جوکر 2 با بازی واکین فینیکس با انتشار تصاویر جدیدی به پایان رسید