فیلمبرداری جوکر 2 با بازی واکین فینیکس با انتشار تصاویر جدیدی به پایان رسید

برادران وارنر دو تصویر از جوکر و هارلی کوین از پایان فیلمبرداری و تولید منتشر شد جوکر: Folie à Deux با خواکین فینیکس و لیدی گاگا مطلع.

مقاله مرتبط:

  • معرفی فیلم ها و سریال های آینده DC (فصل 1)
خواکین فینیکس به عنوان جوکر لیدی گاگا مثل هارلی کوین، زازی بیتز مثل سوفی داموند، برندان گلیسون، کاترین کنر، جیکوب لاگلند و هری لاته، بخشی از بازیگران حاضر در فیلم Joker: Folie à Deux هستند و به ایفای نقش پرداختند. تاد فیلیپس کارگردانی فیلم Joker 2 و همراه با آن را بر عهده دارد اسکات سیلور او برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشت. جوکر به عنوان اولین فیلم میلیارد دلاری با رده سنی بزرگسالان توانست بیش از 1.074 میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد.

اطلاعات کمی در مورد داستان و رویدادهای Joker 2 در دسترس است، اما گفته می شود که بیشتر وقایع فیلم در Arkham Asylum اتفاق می افتد. نام Folie à Deux یا جنون مشترک به عنوان یک اختلال روانی تعریف می شود که معمولاً بین دو یا حتی گاهی بیش از دو نفر که از نظر عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند مشترک است. با توجه به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانشناختی با شخصیت هایی مانند بتمن و هارلی کوین معروف است، این عنوان ممکن است برای دنباله جوکر مناسب باشد. همچنین، Joker: Folie à Deux به صورت موزیکال اقتباس خواهد شد.

لیدی گاگا در هارلی کوین در آسانسور جوکر: فولی à دوکس

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، Joker: Folie à Deux وارد مراحل پس از تولید شده است. تاد فیلیپس کارگردان فیلم جوکر ۲ ضمن تشکر از تمامی عوامل سازنده فیلم، با انتشار دو تصویر از اتمام فیلمبرداری و تولید فیلم جوکر ۲ خبر داد. خواکین فینیکس بازیگر نقش جوکر و لیدی گاگا بازیگر نقش هارلی کوین در دو تصویر منتشر شده دو شخصیت دیده می شوند که در ادامه این دو تصویر را مشاهده می کنید.

بخوانید  شایعه بازیگری میراث سوپرمن، دیگری را نشان می دهد که می تواند نقش اصلی را بازی کند

خواکین فینیکس در ظاهر کامل جوکر در Joker: Folie à Deux

Joker: Folie à Deux برای 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.