نقد و بررسی Forspoken – Forsaken – GameSpot

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

حرکت Forspoken بسیار سرگرم کننده تر است، به خصوص در نیمه دوم بازی

با کمی نگه داشتن شما در آخرین سنگر زندگی بشر در آتیا، تشویق می‌شوید که بیرون بروید و جهان را کاوش کنید، با توانایی‌های پارکور فری در میدان‌ها بچرخید و دشمنان را با جادو انفجار دهید. فری با تلنگرها و جهش‌های زیبا راه خود را در محیط می‌پیوندد و آنقدر سریع حرکت می‌کند که به سمت توقف می‌لغزد. این یک سیالیت خوشایند در حرکات ایجاد می کند و احساس کردن سرعت جهان از کنار شما هیجان انگیز است. با این حال، عدم دقت، پلتفرم یا سطوح در فضاهای بسته را بسیار دشوار می کند. بیش از یک بار متوجه شدم که به طور تصادفی از کنار شیئی که می‌خواستم برداریم رد می‌شوم، یا ناخواسته به دیوار یک ساختمان دویدم. از لحاظ فنی، می‌توانید فوراً پارکور جادویی فری را با فشار دادن دکمه‌ای که او را در یک سرعت معمولی قرار می‌دهد غیرفعال کنید – ظاهراً این دو حرکت یکدیگر را خنثی می‌کنند، زیرا استفاده از هر دو به یکباره باعث توقف فری می‌شود. با این حال، این یک راه حل مشکل است، و به راحتی نمی توان آن را در میانه مبارزه حل کرد.

قطع كردن:

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با این حال، قرار گرفتن در معرض به طور منظم تجربه را کاهش می دهد. تیم فری و کاف زیادو در حالی که کاف در طول داستان دارای چند نکته طنز آمیز و تفسیر روشنگر درباره دنیای آتیا است، فری… ندارد. فری یکی از ضعیف ترین قسمت های Forspoken است. شخصیت پردازی او شبیه قوس داستانی لایت نوول های isekai، مانگا و انیمه دهه 90 و اوایل دهه 2000 است که تا حد زیادی بر قهرمان های زن گرفتار در دنیایی دیگر متمرکز شده است. در آنجا آنها استعدادهای ذاتی خود را که به قدرت تبدیل شده بود، کشف می‌کردند و از آن در تلاشی استفاده می‌کردند که به آنها اختیار شخصی و اعتماد به نفس می‌داد. اما فری از این قهرمانان isekai منحرف می شود. او ذاتاً نسبت به بیشتر داستان Forspoken بی‌تفاوت است، زیرا بازی او را مجبور می‌کند از یک جادوگر خود خدمت به یک قهرمان سرکش در یک فصل از یک نمایش طولانی تبدیل شود. من تغییر قهرمانانه او را در لحظات پایانی بازی قبول نکردم – احساس می‌کردم که فیلمنامه بدون انجام اقدامات لازم برای اطمینان از اینکه رشد عاطفی و ذهنی فری منطقی است، با جریان روبرو شد.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

بخوانید  مایکروسافت: پلی استیشن حتی بدون Call of Duty از ایکس باکس بزرگ‌تر است

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

اگرچه از isekai الهام گرفته شده است – داستان هایی که در آن مردم از زمین در یک دنیای فانتزی به دام می افتند (به آلیس در سرزمین عجایب فکر کنید اما به زبان ژاپنی) – Forspoken در نهایت نمی داند چه چیزی باعث محبوبیت این سبک شده است. در عوض، داستانی تا حد زیادی فراموش‌شدنی را روایت می‌کند که ریسک‌های بالایی را ایجاد می‌کند، اما دلیل قانع‌کننده‌ای ارائه نمی‌دهد که چرا بازیکن باید به آن اهمیت دهد. اکشن آرپی جی Luminous Productions زمانی لذت بخش است که به شما امکان می دهد واقعاً پاهای خود را دراز کنید و به طرزی جادویی در منظره فانتزی آن پرسه بزنید، اما نبرد درهم و برهم است و نوردهی منظم اغلب اکشن را متوقف می کند.

در حال پخش: نقد ویدیویی forspoken

حرکت Forspoken بسیار سرگرم کننده تر است، به خصوص در نیمه دوم بازی، زمانی که شما شروع به باز کردن قفل و زنجیر کردن مکانیک های جدید می کنید که تنوع راه هایی را که فری می تواند از طریق Athia سفر کند، افزایش می دهد، مانند پرتاب به هوا با شلاق شعله ور یا دستکاری جاذبه برای اسکیت کردن. روی آب با وجود اینکه هیچ جای جالبی برای رفتن در Forspoken وجود ندارد – دنیای باز آن مملو از مجموعه ای از ماموریت های جانبی دنیوی مانند چالش های پارکور با زمان محدود و عملیات عکس است – فقط با رسیدن به ماموریت داستان اصلی بعدی خود از لذت بردن لذت خواهید برد. در حالی که در مناظر خالی اما زیبا پرسه می زنید، صدای آرام موسیقی متن فیلم عالی Forspoken به گوش شما می رسد. من حتی در حال حاضر غیبت موضوع اصلی آن را زمزمه می کنم.

Forspoken یک بازی سخت برای توصیه است. داستان دنیای آن جالب است، اما به شیوه‌ای توضیح‌دهنده نشان داده می‌شود، و احساس رهایی بخش از پرواز در سراسر مناظر در یک سرعت جادویی با پیشرانه‌ای جادویی، آلوده به این دانش است که جایی برای رفتن یا چیزی وجود ندارد. انجام آن را سرگرم‌کننده می‌کند. مبارزه از نظر بصری چشمگیر است اما نه آنقدر جذاب، و طراحی صدای عالی و موسیقی جذاب به طور مرتب توسط شوخی های خنده دار یک قهرمان نامطلوب تضعیف می شود. من از بخش‌هایی از آن لذت بردم، اما اغلب اوقات لذت من ناسپاسی قطع می‌شد.

در حالی که مکانیک حرکت Forspoken سبک وحشی‌تر و آزادتر درگیر شدن با جهان را تشویق می‌کند، مبارزه شما را به سمت دقت سوق می‌دهد. زمان‌بندی دقیقی برای از بین بردن جاخالی‌ها و طفره‌ها مورد نیاز است، و چندین طلسم جادویی فری خود را به مکان‌یابی دقیق و استفاده استراتژیک وام می‌دهند – کاری که انجام آن هنگام دویدن در محیط سخت است. در نتیجه، Forspoken زمانی که لحظات اکتشاف و ناوبری با نبرد درگیر می شود، احساس گسست می کند. این دو بخش از بازی به جای اینکه یکدیگر را تکمیل کنند، به طور فعال در حال مبارزه با یکدیگر هستند. آنها هرگز به عنوان یک کل منسجم گرد هم نمی آیند.

حالات چهره مردم آتیا خفه‌کننده و ناراحت‌کننده است، که قبلاً کمی با هسته احساسی داستان Forspoken فاصله می‌گیرد. اما این مشکل با نحوه شخصیت پردازی و استفاده از این افراد برای الهام بخشیدن به فری تشدید می شود. ما فری را می‌بینیم که در حال انتقام قاتل برای مرگ بازمانده‌ای است که به تازگی با او آشنا شده است و به خاطر سرکوب کردن کسی که با او کمترین رابطه را دارد احساس گناه می‌کند. این افراد در داستان Forspoken ظاهر نشده اند، و بنابراین نحوه دستکاری عاطفی آنها فری چندان باورپذیر یا رضایت بخش نیست. بازی من پر از این بود که مدام می پرسیدم: “آره، اما چرا فری باید اهمیت بدهد؟” و Forspoken هرگز پاسخ قانع کننده ای به این سوال ارائه نکردند.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

داستان Forspoken داستان تعلق است – پیدا کردن مکانی که می خواهید بمانید و مردمی که می خواهید از آنها محافظت کنید. مانند هر شخصیت اصلی ایسکای که ارزش نمکش را دارد، فری در ابتدا در برابر محیط جدیدش مقاوم است، قبل از اینکه بفهمد در واقع کاملاً با دنیایی که خود را در آن گرفتار کرده است، مناسب است. با این حال، این دنیایی نیست که در آن بازی بتواند به اندازه کافی بازیکن را متقاعد کند که بخواهد بماند و محافظت کند. ارتباط عاطفی که Forspoken سعی می‌کند برای الهام بخشیدن به بازیکن برای انجام عمل ایجاد کند – برای کمک به افرادی که به کمک فری نیاز دارند – عمیقاً جالب و غالباً طاقت فرسا و عجیب است. شخصیت‌ها خطر نابودی قریب‌الوقوع آتیا را چندان جدی نمی‌گیرند و هر تنشی که از وجود خطرناک آنها ناشی می‌شود، بارها و بارها توسط کار بی‌معنای که از شما می‌خواهند تضعیف می‌شود. خود شخصیت ها نیز فوق العاده ساده با شخصیت های دو بعدی هستند. آنها هیچ اعتقاد واقعی یا چیز جالبی برای گفتن ندارند.

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.