نقد و بررسی انیمیشن فوتبال فوتبال زلاتان ابراهیموویچ در انیمیشن!

در حالی که استفاده از بازیکنان محبوب فوتبال در یک فیلم اکشن یا انیمه چیز غیرعادی و جدیدی نیست، ساخت یک انیمیشن بر اساس یکی از ستاره های فوتبال قطعا می تواند کار بزرگی باشد. انیمیشن The Soccer Football Movie مدتی است که از نتفلیکس پخش می شود که در آن شاهد حضور زلاتان ابراهیموویچ در نقش او هستیم. او باید با کمک 4 طرفدارش یک دانشمند دیوانه را متوقف کند و دوباره توانایی های خود را نشان دهد.

اگر خود زلاتان ابراهیموویچ استعداد کافی در صداپیشگی داشت، اگر تهیه‌کنندگان فضای زیادی برای تکان دادن به او می‌دادند، قابل قبول‌تر بود. اما این به فیلم فوتبال فوتبال بیش از آنکه کمک کند به آن آسیب زد. با وجود اینکه کارگردان عشق و ارادت زیادی به زلاتان دارد، اما تمرکز روی این شخصیت باعث می شود بیننده از انیمیشن دور شود و به سراغ گزینه های بهتر برود.

کیفیت انیمیشن The Soccer Football Movie به قدری پایین است که می توان آن را با کیفیت آثار تلویزیونی مقایسه کرد

با این حال، این انیمیشن می‌توانست از فرصت فعلی نهایت استفاده را ببرد، اما در نهایت تبدیل به یک برنامه تبلیغاتی غیرجذاب برای زلاتان می‌شود که حتی بازه زمانی بسیار کوتاهش را به سختی می‌توان تحمل کرد. اگرچه نتفلیکس در این چند سال انیمیشن های با کیفیت خوبی ارائه کرده است اما حداقل در این انیمیشن بسیار ناامید کننده و ضعیف بود و نتیجه انیمیشن فوتبال فقط یک چیز می تواند باشد و فاجعه است.

فیلم فوتبال فوتبال از ابتدا نشان می دهد که هدفش جذب جوانان است و همچنین قرار است غرور و استعداد زلاتان ابراهیموویچ را ببیند. اما این انیمیشن در اوایل چندین مشکل بزرگ دارد و طراحی ساده و بی کیفیت آن تنها بخش کوچکی از این مشکلات بی شمار است. طراحی شخصیت و انیمیشن آنقدر ضعیف است که اگر در ابتدا لوگوی نتفلیکس را ندیده بودم، آن را به راحت ترین سرویس ها و پخش کننده ها اختصاص می دادم.

بخوانید  نسخه بازسازی شده Prince of Persia: The Sands of Time به زودی منتشر خواهد شد

قهرمانان فیلم فوتبال فوتبال در برابر یک هیولا

نکته قابل توجه دیگر این است که نتفلیکس برای ساخت و پخش انیمیشن هایی هزینه زیادی کرده است که در بین آن ها شاهد آثار بسیار باکیفیتی هستیم و حتی امسال انیمیشن پینوکیو را نیز داشتند. بنابراین جای تعجب است که چرا نتفلیکس برای چنین کاری هزینه می کند. نقطه ضعف بعدی انیمیشن صداگذاری بسیار ضعیف آن است. 4 کودک در این انیمیشن به طور کلی شخصیت پردازی ضعیفی دارند، اما صداگذاری آنها حتی باعث شد که آنها بسیار ضعیف تر از حد انتظار به نظر برسند.

بدیهی است که حضور افراد مشهور در فیلم فوتبال فوتبال باید بینندگان را جذب می کرد، اما سوال اصلی این است که به چه قیمتی؟ متأسفانه سازندگان به جای تلاش برای ارائه اثری با کیفیت بهتر، سعی کردند مشکلات آن را با حضور شخصیت های معروفی مانند یانکوویچ و رپینو برای پر کردن، اما آنها احتمالا نمی دانستند که هر یک از آنها قرار است ضربه محکمی به انیمیشن بزنند.

اما جدیدترین سرگرم کننده فوتبال بدون شک استفاده از زلاتان ابراهیموویچ بوده است. در واقع داستان اصلی انیمیشن حول محور این فوتبالیست محبوب سوئدی می چرخد ​​که قرار است همزمان خود را به عنوان بهترین فوتبالیست جهان ثابت کند. اما مشکل اصلی دقیقاً از جایی شروع می شود که انتظار نمی رود همه بازیکنان فوتبال استعداد صداپیشگی داشته باشند. حتی اگر قرار باشد نقش خود را در یک انیمیشن بازی کنند.

واقعاً نمی دانم هزینه ساخت انیمیشن چقدر بوده یا چقدر از بودجه آن برای چند ستاره فوتبال استفاده شده است، اما این اثر با یک اثر قابل قبول و تماشا فاصله دارد و حتی توصیه آن به یک کودک سخت است. با این حال، همان کودک می تواند انیمیشن های رنگارنگ پیکسار، دیزنی، دریم ورکس، سونی و ایلومینیشن را به طور همزمان تماشا کند نه اینکه وقت خود را برای کارهای بی کیفیتی مانند فیلم فوتبال فوتبال تلف کند.

بخوانید  تاریخ رویداد PC Gaming Show اعلام شد

در بخش‌هایی از رویدادهای فیلم فوتبال فوتبال، بیننده احساس می‌کند در حال تماشای تبلیغی با محوریت زلاتان ابراهیموویچ هستم. آیا این انیمیشن برای تبلیغ زلاتان در نظر گرفته شده است؟ آیا زلاتان محبوب ترین فوتبالیست کارگردان انیمیشن است؟ چنین سوالاتی در طول انیمیشن بارها برای شما پیش می آید و اغلب از خود می پرسید که من دقیقا به چه چیزی نگاه می کنم.

در فیلم فوتبال فوتبال، زلاتان ابراهیموویچ سعی می کند مهارت های فوتبالی خود را به رخ بکشد و با یک فرد شرور مبارزه کند. با یک گیمر همراه باشید.

البته ما انتظار خلق یک شخصیت سطح بالا را نداریم، اما این شخصیت ها حتی با یک شخصیت قابل قبول فاصله زیادی دارند و صداگذاری هر شخصیت این مشکل را کامل می کند. از طرفی The Soccer Football Movie صداپیشگان معروفی مانند Weird L. Yankovic خواننده و Megan Rapinoe بازیکن فوتبال آمریکایی دارد که در واقع نقش خود را در این انیمیشن ایفا می کنند. نه تنها کمکی به انیمیشن نمی کنند، بلکه به معضل بزرگ این انیمیشن تبدیل شده اند.

با توجه به اینکه در دوران جام جهانی 2022 قطر هستیم، انیمیشن The Soccer Football Movie شاید گزینه جذابی برای علاقمندان به فوتبال باشد، اما متاسفانه این انیمیشن با کم کاری عجیبی مواجه است که هیچ قسمتی از آن به خوبی اجرا نمی شود. گویی این انیمیشن در خانه ساخته شده یا سازندگان آن را فقط با هدف تبلیغ یک یا چند ستاره فوتبال ساخته اند. البته اگر این درست باشد ممکن است منطقی تر باشد.

بخوانید  چند نمرات خوب از بازی Marvel's Midnight Suns را در تریلر جدید به نمایش بگذارید

شخصیت های انیمیشن فیلم فوتبال فوتبال

ترس زلاتان از یک موجود ترسناک در فیلم فوتبال فوتبال

فیلم فوتبال فوتبال بیشتر شبیه یک محصول تبلیغاتی برای زلاتان ابراهیموویچ است

زامبی یانکوویچ در فیلم فوتبال فوتبال

همچنین قسمت کمدی و شوخی فیلم فوتبال فوتبال یکی دیگر از قسمت های بسیار ضعیف و دردناک این انیمیشن است. شخصیت‌ها مدام جوک‌های عجیب و غریب و غیر خنده‌دار می‌کنند، و از همه عجیب‌تر این است که این جوک‌ها بارها و بارها در طول انیمیشن تکرار می‌شوند. مشخص نیست سازندگان چه چیزی در ذهن داشتند، آنها واقعاً زحمت ایجاد و ارائه جوک های خنده دار در طول انیمیشن را ندادند.

حتی در طول انیمیشن شاهد نسخه زامبی زلاتان هستیم که عملکرد بهتری نسبت به خود زلاتان در انیمیشن دارد. هدف انیمیشن The Soccer Football Movie مشخص نیست که آیا او می خواهد زلاتان را به عنوان بازیکنی دست نیافتنی معرفی کند یا می خواهد یک انیمیشن فوتبالی جذاب به مخاطب ارائه دهد. هدف هر چه بود، انیمیشن نتوانست به آن دست یابد و به طور کامل در آن شکست خورد. این مطمئناً می‌تواند مشکل ساز باشد، به خصوص که در طول سال‌ها انیمیشن‌های فوتبالی بسیار کمی دیده‌ایم.