چند نمرات خوب از بازی Marvel’s Midnight Suns را در تریلر جدید به نمایش بگذارید


استودیو Firaxis تریلر بازی Marvel’s Midnight Suns را کمی قبل از انتشار بازی به اشتراک گذاشت.

بازی Marvel’s Midnight Suns به تازگی به همراه The Callisto Protocol و Need for Speed ​​Unbound در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی بر روی پلی استیشن 5 است، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس و رایانه های شخصی را می توان تجربه کرد و در آن تعدادی از ابرقهرمانان مارول برای مقابله با لیلیث متحد می شوند. حال در جدیدترین اخبار بازی با خبر شدیم که تریلر جدیدی برای به رخ کشیدن نمرات این اثر مبارزاتی نوبتی منتشر شده است.

اگرچه Marvel’s Midnight Suns توسط تیم بازی سازی XCOM استودیو Firaxis ساخته شده است، اما تا حدودی با ساخته های قبلی آنها متفاوت است و یک بازی کارتی نوبتی است. در این بازی بازیکنان حداکثر سه قهرمان را انتخاب کرده و دسته کارت ها را شخصی سازی می کنند. هر یک از کارت ها نیز به یکی از حرکات، از جمله توانایی های قهرمانانه گره خورده است.

Battlegrounds اهداف و دشمنان مختلفی دارد و دانستن اینکه چگونه از محیط به نفع خود استفاده کنید در Midnight Suns مارول بسیار مهم است. سفارشی سازی های متنوعی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است و هر یک از قهرمان های موجود اهداف متفاوتی دارند. به عنوان مثال، مرد عنکبوتی دشمنان را فریب می دهد و انرژی قهرمانانه به ارمغان می آورد. همانطور که Ghost Rider جان خود را فدا می کند تا آسیب زیادی به دشمنان وارد کند.

Marvel’s Midnight Suns برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس/سری اس و رایانه شخصی منتشر شد و همچنین برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ نیز عرضه خواهد شد. استودیو Firaxis هنوز تاریخ انتشار این نسخه ها را اعلام نکرده است و باید منتظر زمان بیشتری باشیم تا متوجه شویم.

بخوانید  CoD: Warzone 2 And MW2 Season 3 Reloaded Patch Notes Detail Movement Buffs And Major UAV Changes

دانلود فیلم آپارات