معرفی The Dark Pictures: Directive 8020 در The Devil In Me End Credits

دانلود فیلم آپارات

شما می توانید نظرات خود را در مورد این خبر با تیم یک گیمر در میان بگذارید.

به نظر می رسد استودیو Supremacy Games با انتشار تیزری از قسمت بعدی سریال ترسناک The Dark Pictures خبر داده است. در واقع این استودیو با انتشار این تیزر در تیتراژ پایانی اپیزود The Devil In Me از نسخه بعدی این مجموعه با نام Directive 8020 استقبال کرد. Supremacy Games به طور سنتی تیزر قسمت بعدی سریال The Dark Pictures را به طرفداران نشان می دهد. پایان هر قسمت، و اکنون به نظر می رسد که فصل دوم سریال باید با Direction 8020 شروع شود. همچنین توجه داشته باشید که Supremsio امسال پنج علامت تجاری جدید در اروپا ثبت کرده است، از جمله Directive 8020.

در تیزر منتشر شده برای Directive 8020، صدای شخصیتی به نام Commander Stafford شنیده می شود که پیامی از کشتی به نام Cassiopeia ارسال می کند. پست این شخص می گوید که ارواح پس از برخورد سفینه فضایی به چیزی به نام Charybdis Marker ظاهر می شوند. در ادامه پیام استافورد صداهای دیگری به گوش می رسد و اوضاع را کمی ترسناک می کند. به غیر از انتشار این تیزر، استودیو Supermassive هنوز جزئیات بیشتری در مورد Directive 8020 منتشر نکرده است.

در تیتراژ پایانی The Dark Pictures: The Devil In Me، Supremsio Games تیزری از قسمت جدید این مجموعه با عنوان Directive 8020 را به نمایش گذاشت.

بازی ترسناک The Dark Pictures: The Devil In Me اکنون بر روی پلتفرم‌های PC، PlayStation 5، PlayStation 4، Xbox One و Xbox Series X در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است.

بخوانید  به‌روزرسانی آینده پلی‌استیشن 5 با ویژگی‌های جدید ارائه می‌شود