نرخ فریم پرتابل Persona 4 Golden و Persona 3 روی کنسول ها اعلام شد

در مصاحبه جدیدی که توسط The Mako Reactor منتشر شد، Atlus اعلام کرد که هر دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden در کنسول Xbox Series X دارای گزینه 120fps هستند که منحصر به آن پلتفرم است. این در حالی است که پورت های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ این دو بازی 60 فریم بر ثانیه را هدف قرار داده اند.

شرکت Atlus جزئیاتی در مورد نرخ فریم هر دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden در کنسول ها ارائه کرده است.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

پس از مدت ها انتظار، سری پرسونا در حال گسترش مخاطبان خود به خارج از مرزهای پلی استیشن است و در همین راستا، دو بازی Persona 3 Portable و Persona 4 Golden به زودی بر روی کنسول های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس عرضه خواهند شد. سری X | Xbox Series S منتشر خواهد شد. Atlus این بازی ها را برای کنسول PS5 منتشر نکرد. حال جزئیات جدیدی از عملکرد فنی این دو بازی بر روی کنسول های مقصد منتشر شده است.

بررسی عرضه نسخه سوییچ Persona 4 Golden نشان می دهد که بازی در حالت دستی عالی به نظر می رسد. در همین حال، هر دوی این بازی ها را می توان با استفاده از حالت رزومه سریع کنسول Xbox Series X به آرامی و روان اجرا کرد. Persona 3 Portable و Persona 4 Golden اکنون بر روی پلتفرم های جدید در دسترس هستند. گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند که Atlus در حال کار بر روی بازسازی کامل Persona 3 است.

بخوانید  نیکلاس کیج به Dead By Deadlight اضافه شد