گسترش سریال Chucky برای فصل 3 و سریال Reginald the Vampire برای فصل 2


SciFi چاکی را برای فصل سوم و Reginald the Vampire را برای فصل دوم تمدید کرده است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که Syfy سریال ترسناک Chucky را برای فصل سوم و سریال کمدی ترسناک Reginald the Vampire را برای فصل دوم تمدید کرده است.

دن مانچینیخالق سریال Child’s Play مسئولیت ساخت سریال Chucky را بر عهده داشت که ماجراهای یک عروسک تسخیر شده را دنبال می کند. این محصول تلویزیونی به موضوعاتی مانند زورگویی، زندگی خانوادگی و قتل می پردازد و داستان نوجوانی و دوستانش را روایت می کند که درگیر قتل های زنجیره ای می شوند.

سریال Chucky یکی از پربیننده‌ترین سریال‌هایی بود که در سال 2021 پخش شد. فصل دوم این سریال ترسناک در بین 10 سریال برتر درام کابلی در بین بزرگسالان 18 تا 49 ساله قرار گرفت. زاخاری آرتور، بیورگوین آرنارسون، آلیویا آلین لیند، تئو بریونز و برد دوریف در سریال چاکی ایفای نقش می کنند و جنیفر تیلی، فیونا دوریف، الکساندر وینسنت و کریستین الیز از جمله بازیگرانی بودند که به عنوان مهمان در این برنامه حضور داشتند.

دن مانچینی در بیانیه ای جدید گفت که استقبال پرشور طرفداران و منتقدان از فصل دوم چاکی، رسماً به فصل سوم چراغ سبز نشان داده است. دن مانچینی همچنین از احتمال شروع فیلمبرداری فصل سوم Chucky در بهار 2023 و پخش آن در اکتبر / نوامبر 2023 (بین اکتبر و دسامبر 2023) خبر داد.

سریال Reginald the Vampire بر اساس مجموعه کتاب Fat Vampire نوشته شده توسط جانی بی سی آن ساخته شد. در این سریال کمدی ترسناک گردان یعقوب او نقش یک مرد معمولی به نام رجینالد باکسین را بازی می کند که هر شب به موجودی ترسناک تبدیل می شود. ماندلا ون پیبلز، آب های جورجیا، ساوانا بسلی، آقای هو، آرن بوخهولتز، مارگریت هانا و تیلی رابرژ بازیگران دیگری نیز در سریال Reginald the Vampire ایفای نقش می کنند.

بخوانید  نامزدهای اسکار 2023 اعلام شدند آماده شدن برای فیلم همه جا همه به یکبار