نحوه ایجاد زیر کلاس Strand خود در Destiny 2: Lightfall


کمپین Destiny 2: Lightfall شما را با زیر کلاس پایه Strand آشنا می کند، اما می توانید پس از انجام ماموریت نهایی Lightfall، قفل آن را باز کنید. Strand با debuffs، buffs و ارزهای جدید مخصوص Strand می آید تا به طور کامل زیر کلاس را ارتقا دهد.

برای باز کردن کامل زیرکلاس Pouka Pond Strand در Neomuna، به Strand Meditations برای خرید دو نارنجک، دو جنبه و 14 خرده نیاز دارید. در حال حاضر، Strand Meditations به مدیر پست نمی رود، بنابراین شما باید هر چیزی را که در اطراف وجود دارد بردارید – آنها به صورت تکه های سبز رنگ می افتند، اما می توانید با انجام برخی فعالیت ها آنها را دریافت کنید – ما یک راهنمای دقیق در مورد نحوه کشاورزی برای آنها داریم. مدیتیشن های Strand و نحوه دریافت اسلحه کناری اخطار نهایی پس از دریافت تمام توانایی های Strand.

Strand ویژگی‌های جدیدی را به بازی معرفی می‌کند، و این راهنما هر یک از توانایی‌ها و نحوه راه‌اندازی debuffs را برای استفاده حداکثری از زیرکلاس خود توضیح می‌دهد.

ایجاد پیچ ​​و تاب، قلاب و توری

Tangles مانند یک توپ نخی است که از نخ های رشته ای ساخته شده است که پس از مرگ دشمنان تحت تأثیر استرند دباف ها، تخم ریزی می کنند. شما می توانید Tangles را بردارید و آنها را به سمت دشمنان پرتاب کنید یا به Tangles شلیک کنید تا آسیب وارد کنید. همچنین می توانید یک Tangle را دور بیندازید تا آن را بگیرید و مسیر آن را دنبال کنید. پس از ایجاد یک درهم، شما یک خنک کننده خواهید داشت که در آن نمی توانید پیچیدگی های اضافی ایجاد کنید.

درهم تنیده ای از دشمن شکست خورده
درهم تنیده ای از دشمن شکست خورده

استرند همچنین دارای قلاب های گرپلینگ است. این نقاط لنگر پایدار آسیبی وارد نمی کند و در هنگام چنگ زدن حرکت نمی کند. قلاب‌های قلاب‌گیر را خواهید دید که در اطراف نئومونا پراکنده شده‌اند، اما یکی از جنبه‌های ابریشمی بیوه شکارچی در هرجایی قلاب‌های گیره‌ای ایجاد می‌کند – که فقط چند ثانیه طول می‌کشد – و هم تیمی‌ها نیز می‌توانند وارد آنها شوند. به یاد داشته باشید که استفاده از Grapple Tangles بلافاصله زمان خنک شدن grapple شما را بازنشانی می کند.

اگرچه قلاب گیره مانند یک نارنجک کار نمی کند، اما از خنک شدن نارنجک استفاده می کند. این به شما امکان می دهد با سطوح، اجسام متحرک، دشمنان، حریفان، هم تیمی ها، درهم و برهم زدن ها و قلاب های دست و پنجه نرم کنید. با این حال، هنوز هم می توانید با استفاده از غوغا روی دشمنان در پایان چرخش قلاب خود، آسیب وارد کنید.

خرده هایی به نام Thread of Ascent و Thread of Generation – که اگر می خواهید نارنجک سریع شارژ شود باید از آنها استفاده کنید – به توانایی نارنجک گره خورده است. Thread of Fury Fragment وقتی با درهم تنیدگی به اهداف آسیب می رسانید، انرژی غوغا می دهد. علاوه بر این، Quicksilver Storm Exotic Catalyst دارای یک ویژگی به نام Nano-Entanglement است که در آن نوع آسیب سلاح به Strand تغییر می کند و هنگام استفاده از حالت نارنجک بر روی این سلاح، ضربات نهایی باعث ایجاد گره می شود.

بخوانید  بهترین بازی های رومیزی موبایل - بردگیم

نحوه انجام Threadling

Threadlings به دنبال اهداف خود در Neomuna هستند
Threadlings به دنبال اهداف خود در Neomuna هستند

Threadlingها مانند امواج کوچک ساخته شده از Strand هستند که به دنبال دشمنان نزدیک هستند و آسیب وارد می کنند – اگر می خواهید در اطراف Threadlings طبقه بندی کنید، بهتر است. اگرچه Threadling ها بخش بزرگی از زیر کلاس و توانایی فوق العاده Warlock هستند، اما همه کلاس ها می توانند Threadlings ایجاد کنند. ساده ترین راه برای ساختن Threadling ها با Threadling Granade است که در هنگام ضربه سه Threadling ایجاد می کند. علاوه بر این، انواع سلاح های Strand می توانند امتیازی به نام Hatchling داشته باشند، که در آن ضربات نهایی دقیق یا شکست دادن حریفان پشت سر هم می تواند یک Threadling ایجاد کند.

قطعاتی از زیر کلاس‌های Hunter و Titan Threadlings را فعال می‌کنند – مانند استفاده از یک Finisher – اما Warlock Aspects Weaver’s Call و Mindspun Summon می‌توانند آنها را با Rifting یا انجام غوغا Grapple ایجاد کنند. مصرف Threadling Granade به عنوان Warlock، پنج Threadling در اطراف شخصیت شما ایجاد می کند. Warlocks همچنین دارای زره ​​پا Swarmers Exotic است که وقتی یک درهم تنیده را از بین می‌برید، Threadlings تولید می‌کند. علاوه بر این، اگر یک Threadling هیچ دشمنی پیدا نکرد، به Warlock برمی‌گردد.

قطعاتی به نام Thread of Evolution، Thread of Rebirth و Thread of Finality با Threadlings کار می کنند.

ساخت یک زیر کلاس Strand با Unravel، Suspend، Sever و Woven Mail

مانند سایر زیر کلاس‌ها، Strand مجموعه جدیدی از debuffs و buffs را برای یادگیری به ارمغان می‌آورد. در حالی که Continuity Thread Fragment مدت زمان طولانی‌تری را برای همه debuff‌ها اعطا می‌کند، این راهنما به شما می‌گوید کدام Fragment برای Debuffs مناسب است.

چگونه گره گشایی کنیم

یکی از رایج ترین دباف ها Unravel است. Unravel به دشمن با ماده Strand آسیب می زند، و پرتابه های Unraveled وقتی آسیب می بینند به دنبال دشمنان نزدیک می گردند و آسیب می رسانند – آنها مانند حشرات سبز ازدحام به نظر می رسند. همانطور که شما یا هم تیمی هایتان با Unravel debuff آسیب بیشتری به دشمن وارد می کنید، به ساختن پرتابه ها ادامه می دهید.

بخوانید  معرفی بازی های انحصاری پلی استیشن در ویدیوی تبلیغاتی جدید

وقتی با چندین دشمن در یک زمان برخورد می کنید بسیار عالی است، زیرا می توانید از یک Unravel Debuff استفاده کنید و آن دشمن را هدف قرار دهید تا پرتابه های زیادی ایجاد کنید که به آرامی به سایر دشمنان نزدیک آسیب می رساند و می تواند اثر Unraveling خود را به دشمنان دیگر نیز گسترش دهد. علاوه بر این، هنگامی که یک دشمن از هم باز می شود – وقتی شکست می خورد – یک درهم و برهم به جا می گذارد. می توانید بگویید که دشمن Unravel debuff را دارد زیرا به آنها درخششی سبز رنگ می دهد.

هر کلاسی می تواند اهداف را با استفاده از غوغا Clawshot یا Warlock’s Arcane Needle باز کند. Swarmers Exotic Unravels زمانی که Threadlings نیز آسیب وارد می کند، اهداف را باز می کند. Spread Wire Fragment چرخش های باز کردن گره سلاح Strand شما را برای ضربات پایانی غوغایی موتوری می دهد.

به عنوان یک امتیاز، گلوله‌های Detangler – Strand Weapons – می‌توانند سپر قهرمانان موانع را سوراخ کرده و آنها را بیهوش کنند. استفاده از مد فصل 20 Artifact به نام Allied Unraveling همچنین پس از فرود ضربه های پایان سریع با سلاح Strand، برج های Unraveling را در اختیار شما قرار می دهد.

نحوه تعلیق

این دیباف اهداف را در هوا معلق می کند و آنها را در شبکه ای از ماده Strand بی حرکت می کند. جنگنده ها همچنین نمی توانند در حالت تعلیق سلاح شلیک کنند یا از توانایی های خود استفاده کنند. در PvP، حریفان همچنان می توانند از سلاح های ران شلیک کنند و در حالت تعلیق به آرامی حرکت کنند. مانند سایر دباف‌ها، حریفانی که در حالت تعلیق شکست می‌خورند، درهم تنیدگی ایجاد می‌کنند.

جنبه شکارچی، که Ensnaring Slam نام دارد، پس از حرکت هوایی شما، دشمنان نزدیک را به حالت تعلیق در می آورد، و جنبه شلاقی درنگر تایتان، هنگامی که توانایی کلاس خود را فعال می کنید، دشمنان نزدیک را معلق می کند. Titan Barricade امواجی از انرژی Strand را برای آسیب رساندن به دشمنان ارسال می کند و می توان از آن با Abeyant Leap Exotic Leg Armor برای ایجاد ضربات اضافی استفاده کرد و دشمنان بیشتری را معلق کرد. علاوه بر این، حمله فوق‌العاده برد تایتان به دشمنان آسیب می‌زند و به حالت تعلیق در می‌آید.

جادوگران، با جنبه احضار ذهنی خود، می توانند نارنجک زنجیر را برای به دست آوردن ترنس ویور مصرف کنند – جایی که ضربه های نهایی می تواند یک انفجار معلق ایجاد کند. نارنجک زنجیر، طناب‌های سنگینی را به سمت دشمنان پرتاب می‌کند که در اثر برخورد منفجر می‌شوند و آنها را معلق می‌کنند و پرتابه‌های آویزان بیشتری ایجاد می‌کنند. می توانید از Thread of Mind، Thread of Wisdom و Thread of Binding Fragments برای جفت شدن با Suspend debuff استفاده کنید.

بخوانید  نسخه های فیزیکی Fallout 4 تقریباً در همه جا موجود نیست

تعلیق همچنین قهرمانان توقف ناپذیر را شگفت زده می کند. به خاطر داشته باشید که همه باس های نوار زرد را نمی توان تعلیق کرد.

چگونه برش دهیم

Sever یک دباف را روی اهداف قرار می دهد که به طور موقت میزان آسیب آنها را کاهش می دهد و می تواند در صورت شکست آن دشمنان درهم تنیدگی ایجاد کند. Sever با Woven Mail buff به خوبی کار می کند زیرا میزان آسیب شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

The Hunter’s Threaded Spike به غوغا آسیب وارد می کند و هر هدفی را که با آن تماس پیدا می کند از بین می برد. به همین ترتیب، غوغا Titan Frenzied Blade Severs اهداف خود را کاهش داد. از قطعه سیم عایق برای شلیک ترکیدگی پس از فرود با ضربه های دقیق سریع استفاده کنید.

دوستدار پست بافته شده را دریافت کنید

Woven Mail ابزاری است که برای همه کلاس‌ها در دسترس است تا شما را تا حدودی در برابر آسیب‌های غیردقیق دریافتی برای مدت کوتاهی در PvE مصون نگه دارد. این موضوع در مورد PvP نیز صدق می کند، اما Woven Mail شما را در برابر آسیب های هدشات و غوغا محافظت نمی کند. سمت چپ پایین صفحه به شما می گوید چه زمانی buff فعال می شود و شخصیت شما یک پوشش سبز رنگ دریافت می کند.

جنبه Titan به نام Into The Fray به شما و متحدان نزدیکش Woven Mail می دهد اگر یک Tangle را نابود کنید یا یک Super را انتخاب کنید. Abeiant Leap Exotic زمانی که شما یک دشمن را نیز به حالت تعلیق درآورید، به Woven Mail اعطا می کند. علاوه بر این، هلم عجیب و غریب شکارچی به نام Cyrtarachne’s Facade در هنگام دست و پنجه نرم کردن، میل بافته شده را می دهد و مقاومت در برابر سقوط را افزایش می دهد. هنگامی که شما یک گوی قدرت را برمی دارید، نخ قطعه حفاظتی یک مش بافته می دهد. Thread of Transmutation هنگامی که شما حرکات پایانی را دریافت می کنید در حالی که Woven Mail فعال است، درهم تنیدگی ایجاد می کند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر