قسمت هشتم سریال The Last of Us را با 8.1 میلیون بیننده تماشا کنید

بر سر اخبار سینما و تلویزیون قسمت هشتم سریال The Last of Us با عنوان When We Are In Need توانست 8.1 میلیون بیننده را جذب کند. تولید شبکه HBO از زمان پخش اولین قسمت خود در اواسط ژانویه موفقیت های بسیاری را به سازندگان خود داده است و فروش بازی های این مجموعه را نیز افزایش داده است.

پدرو پاسکال به عنوان جواهرات، بلا رمزی در نقش الی، آنا تورو مثل تس، گابریل لونا مثل تامی، روتین وسلی مثل مریم مرل دندریج مثل مرلین، نیکو پارکر مثل سارا نیک آفرمن مثل بیل، مری بارتلت مثل فرانک، طوفان نی مثل رایلی، لامار جانسون در نقش هنری کوین وودارد آنها در سریال The Last of Us نقش سام را بازی کردند، فصل دوم این سریال نیز تایید شده است. انتظار داشته باشید که اتفاقات The Last of Us Part 2 در فصل آخر این اقتباس تلویزیونی رخ دهد.

فصل اول سریال Last of Us کمی بیش از یک هفته باقی مانده است. Variety تایید کرده است که تعداد بینندگان قسمت هشتم این مجموعه تلویزیونی نسبت به قسمت اول آن 74 درصد رشد داشته است. در آخرین قسمت پخش شده جول و الی با شخصیت دیوید و همراهانش آشنا می شوند. این قسمت از راوی یکی از مهم ترین قسمت های داستان این اثر است. از طرفی شاهد حضور تروی بیکر، ما همچنین صداپیشه شخصیت جواهر در بازی The Last of Us در قسمت جدید سریال او هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، 8.1 میلیون بیننده شبکه HBO قسمت هشتم سریال The Last of Us را تماشا کردند.

بخوانید  بسته الحاقی Beyond the Depth برای Park Beyond اکنون در دسترس است
نماد کرم شب تاب در لوگوی سریال HBO The Last of Us

نظر شما دوستان عزیز چیست؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار فیلم و تلویزیون با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.