جوکر در نقش خواکین فینیکس در فیلم جدید جوکر 2 به خیابان های گاتهام بازگشت.

اطلاعات کمی در مورد داستان و رویدادهای Joker 2 در دسترس است، اما گفته می شود که بیشتر وقایع فیلم در Arkham Asylum اتفاق می افتد. نام Folie à Deux یا جنون مشترک به عنوان یک اختلال روانی تعریف می شود که معمولاً بین دو یا حتی گاهی بیش از دو نفر که از نظر عاطفی به یکدیگر نزدیک هستند مشترک است. با توجه به اینکه جوکر به داشتن روابط وابسته روانشناختی با شخصیت هایی مانند بتمن و هارلی کوین معروف است، این عنوان ممکن است برای دنباله جوکر مناسب باشد. همچنین، Joker: Folie à Deux به صورت موزیکال اقتباس خواهد شد.

مراحل تصویربرداری و تولید The Joker Movie: Folie à Deux مدتی است که منتشر شده و اکنون طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید دنباله فیلم جوکر منتشر شده است. با توجه به تصاویر پشت صحنه فیلم در لس آنجلس، جوکر با بازی خواکین فینیکس به نحوی از آسایشگاه Arkham فرار کرده یا فرار کرده و در خیابان های گاتهام در حال دویدن یا فرار است. همچنین در گروهی دیگر از تصاویر، جوکر دیگری را می بینیم که فعلاً نقش او در Joker 2 مشخص نیست:

خواکین فینیکس به عنوان جوکر لیدی گاگا مثل هارلی کوین، زازی بیتز مثل سوفی داموند، برندان گلیسون، کاترین کنر، جیکوب لاگلند و هری لاته، از جمله بازیگران حاضر در فیلم Joker: Folie à Deux هستند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. تاد فیلیپس کارگردانی فیلم Joker 2 و همراه با آن را بر عهده دارد اسکات سیلور او برای نوشتن فیلمنامه این فیلم بازگشت. جوکر به عنوان اولین فیلم میلیارد دلاری با رده سنی بزرگسالان توانست بیش از 1.074 میلیارد دلار در سراسر جهان بفروشد.

بخوانید  بازی جنگ ستارگان یوبی سافت در مرحله آزمایشی است

عکس های جدید از پشت صحنه Joker: Folie à Deux با جوکر با بازی خواکین فینیکس در خیابان های گاتهام منتشر شد.

Joker: Folie à Deux برای 4 اکتبر 2024 برنامه ریزی شده است.

شخصیت Joker II که شبیه به این شخصیت در فیلم Joker به نظر می رسد از خواکین فینیکس بلندتر است و ظاهرا هری لاتی بازیگر The Pale Blue Eye نقش این شخصیت را بازی کرده است. برخی فکر می‌کنند که او فقط طرفدار هر دو جوکر است، اما گروهی دیگر فکر می‌کنند که نقش جوکر دوم ممکن است بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می‌کردیم در وقایع Joker: Madness for Two باشد.