بازی جنگ ستارگان یوبی سافت در مرحله آزمایشی است

بازی Star Wars از استودیوی Massive Entertainment

این بازی که در قالب یک جهان باز و داستان محور عرضه می شود، محصولی از استودیو Massive Entertainment خواهد بود که در چند سال گذشته شاهد بازی های The Division از آن بوده ایم و بازی Avatar: Frontiers را نیز تولید می کند. پاندورا جولین گریتی، کارگردانی بازی جنگ ستارگان یوبی سافت; کسی که قبلا بر تولید The Division 2 و The Crew نظارت داشت. علاوه بر این، موتور گرافیکی بازی Snowdrop است که شاهد استفاده از آن در The Division بودیم.

اکانت توئیتر استودیوی Massive امروز پست جدیدی در این باره منتشر کرده است که در آن اعلام شده است که تیم سازنده بازی به دنبال آزمایش کنندگان پروژه جنگ ستارگان خود هستند. این فرآیند به صورت حضوری انجام می شود و بازیکنان باید در نزدیکی شهر مالمو سوئد، جایی که استودیوی مسیو در آن قرار دارد، زندگی کنند. علاقه مندان باید از طریق وب سایت رسمی این شرکت برای این طرح آزمایشی ثبت نام کنند.

در سال 2021، یوبی سافت استودیوی سوئدی Massive Entertainment را اعلام کرد با استفاده از یک موتور گرافیکی جهان باز دانه های برف در حال کار بر روی یک بازی جنگ ستارگان جدید. اما پس از آن، کوچکترین جزئیات این پروژه منتشر نشده است. مدیر عامل یوبی سافت، ایو گیلموت، مدت کوتاهی پس از اعلام بازی اعلام کرد که این پروژه هنوز در مراحل اولیه توسعه است. اکنون حدود دو سال از آن تاریخ می گذرد و آخرین اخبار مشخص شده است که بازی Star Wars استودیو Massive به مرحله پلی تست رسیده است.

بخوانید  ژور امروز کجاست؟ (24-28 مارس) - آیتم های عجیب و غریب Destiny 2 و راهنمای مکان Xur

هنوز هیچ پلتفرم یا تاریخ انتشار خاصی برای پروژه جنگ ستارگان Massio Studio تعیین نشده است.

البته این هنوز یک تست داخلی محسوب می شود و به این معنی نیست که بازی وارد آلفا یا بتا شده است. بنابراین نمی توان انتظار وقوع عجیب آن را داشت. اما اعلام این خبر به معنای آماده بودن چیزی برای بازی است که قدم بزرگی در روند ساخت بازی محسوب می شود همچنین از آنجایی که بازی در سال 2021 در مراحل اولیه توسعه قرار داشت می توان گفت که او در این دوره به خوبی پیشرفت کرد.

استودیوی Massive Entertainment یوبی سافت با انتشار اطلاعیه ای از پلی استیشن خواسته است تا برای آزمایش زودهنگام بازی جدیدشان در سری جنگ ستارگان به این شرکت بیایند.