رئیس اکتیویژن بلیزارد این مجموعه را ترک می کند

در جریان درگیری ها و درگیری های حقوقی بین اکتیویژن بلیزارد، مایکروسافت و کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده آمریکا (FTC)، اکنون دانیل آلگری، مدیر اجرایی و رئیس این گروه، در تاریخ 31 مارس 2023 (11 آوریل 1402) اعلام کرد. ) پس از دو سال از مدیریت این مجموعه بزرگ استعفا داد. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد دلیل ترک آلگری منتشر نشده است، اما یکی از سخنگویان اکتیویژن بلیزارد گفت که آلگری تصمیم گرفته است فرنچایز را ترک کند تا به دنبال فرصت های جدید باشد.

بسیاری از مراجع قانونی در اروپا و بریتانیا نیز به دقت این معامله و اختلافات مربوط به آن را زیر نظر دارند. علی‌رغم تلاش‌های مایکروسافت برای رفع نگرانی‌های موجود، سازمان CMA بریتانیا و تیم بررسی اتحادیه اروپا هنوز رأی نهایی و نهایی خود را برای تأیید یا رد این قرارداد تحت تأثیر صنعت اعلام نکرده‌اند.

بر اساس اسناد منتشر شده توسط کمیسیون تجارت فدرال دولت ایالات متحده و سایر تنظیم کنندگان در سال گذشته، Kotick تنها افسر در کل شرکت است که قرارداد فعلی او شامل بندهای ضمانت نامه سختگیرانه در مورد دریافت مبلغ چند صد میلیون دلاری در صورت فروش مجموعه Activision است. کولاک کردند یا به هر دلیلی از موقعیت فعلی خود اخراج شدند. بنابراین، حتی اگر مشکلات حقوقی مایکروسافت در نبرد خرید اکتیویژن بلیزارد پشت سر گذاشته شود، باز هم این شرکت برای اخراج این مدیر جنجالی با مشکلات جدی مواجه خواهد شد.

این در حالی است که هنوز ابهامات زیادی در مورد سرنوشت مدیریت این مجموعه در سال آینده وجود دارد و در صورت نهایی شدن قرارداد خرید این شرکت توسط مایکروسافت، قطعا شاهد تغییرات ساختاری و اساسی خواهیم بود. این مجموعه که در سال های اخیر چالش ها و بحران هایی را تجربه کرده است، بسیار بوده است، خواهیم بود. البته با وجود جدایی آلگری از این مجموعه، بابی کوتیک، مدیرعامل جنجالی و نه چندان محبوب اکتیویژن در نقش فعلی خود به کار خود ادامه خواهد داد.

بخوانید  CoD: Warzone 2 و Modern Warfare 2 Season 2 Reloaded شامل نقشه MP جدید، Raid و همکاری TMNT هستند.

دانیل آلگری، رئیس و مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که مالی در پایان سال جاری از این گروه جدا خواهد شد.

هفته گذشته، FTC رسما اعلام کرد که قصد دارد در دادگاه عالی کشور شکایت کند تا از خرید 69 میلیارد دلاری مایکروسافت از Activision Blizzard جلوگیری کند. این کمیسیون معتقد است که در صورت دستیابی به این توافق، مایکروسافت این قدرت را خواهد داشت که نسبت به رقبای تجاری کنسول های بازی ایکس باکس، سرویس استریم بازی ابری این برند و سرویس اشتراک بازی Game Constantly growing pass، برتری ناعادلانه ای داشته باشد.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.