نحوه استفاده از کنترلر با Call Of Duty: Warzone Mobile

Call of Duty: Warzone Mobile به شما امکان می دهد کمی نوستالژی را در نقشه های Verdansk و Rebirth Island زنده کنید و در اینجا به کنترل کننده های صفحه لمسی محدود نمی شوید. شما فقط به یک کنترلر با قابلیت بلوتوث نیاز دارید و ما مراحل اتصال آن به Warzone Mobile را به شما آموزش خواهیم داد.

نحوه جفت کردن کنترلر با Warzone Mobile

ابتدا مطمئن شوید که بلوتوث در دستگاه همراه شما فعال است که از طریق تنظیمات دستگاه انجام می شود. سپس می توانید کنترلر خود را جفت کنید.

در حال پخش: Call of Duty: Warzone Mobile | تریلر رسمی راه اندازی گیم پلی

برخی از گزینه های پشتیبانی شده عبارتند از:

  • کنترلر بی سیم Xbox برای سری X|S
  • کنترلر بی سیم Xbox Elite برای سری X|S
  • کنترلر بی سیم سونی PS5 DualSense
  • کنترلر سونی PS4 DualShock 4

هر کنترلر متفاوت خواهد بود، اما برای فعال کردن جفت شدن در کنترلر بی سیم Xbox، باید دکمه کوچکی را که در سمت چپ پورت USB کنترلر قرار دارد و برای PS5 DualSense، باید دکمه Share را فشار داده و نگه دارید و فشار دهید. همزمان دکمه پلی استیشن را فشار دهید تا آبی چشمک بزند.

در تنظیمات بلوتوث دستگاهتان، کنترل‌کننده‌ای را که می‌خواهید جفت کنید پیدا کنید و به آن دستگاه متصل شوید. به عنوان کنترلر بی سیم Xbox یا هر نوع کنترلی که می خواهید جفت کنید برچسب گذاری می شود.

سپس برنامه Call of Duty: Warzone Mobile را باز کنید. این به طور خودکار چیزی را روی صفحه نمایش یا در تنظیماتی که یک کنترلر متصل است نشان نمی دهد. فقط مطمئن شوید که کنترلر شما روشن است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک دکمه را فشار دهید یا کنترلرها را حرکت دهید تا پیام “Controller Connected” ظاهر شود.

مراقب باشید، اگر دستگاه تلفن همراه شما بیکار بماند، اتصال بلوتوث ممکن است قطع شود و باید با استفاده از فرآیند بالا دستگاه خود را دوباره به کنترلر متصل کنید.

بخوانید  عرضه بسته الحاقی تازه برای بازی Mutant Football League

بیشتر ویژگی‌های منوی Call of Duty: Warzone Mobile هنوز فقط لمسی هستند، مانند انتخاب لیست پخش یا سفارشی کردن بارگیری، اما Activision می‌گوید که این طبیعی است و تغییر نمی‌کند. این مشکل با کنترلر شما نیست. پس از شروع یک مسابقه نبرد رویال یا چند نفره، بازی باید به طور یکپارچه به عملکرد کنترلر کامل تبدیل شود.

اگر می‌خواهید در مسابقه بعدی خود از بهترین تنظیمات استفاده کنید، راهنمای کاملی برای تنظیمات توصیه‌شده در Warzone Mobile برای کنترلرها و صفحه لمسی داریم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر