تریلر جدید فصل دوم سریال خانواده اژدها، سمت خود را انتخاب کنید

شبکه HBO دو تریلر جدید برای فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرده است که از طرفداران دعوت می کند طرفی را در جنگ انتخاب کنند.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونتریلرهای جدیدی از فصل دوم سریال خانواده اژدها منتشر شد. همانطور که دیروز وعده داده بود، اچ بی او امروز دو تریلر جدید از فصل دوم سریال House of the Dragon منتشر کرد که یکی بر روی تیم سیاه و دیگری بر روی تیم سبز تمرکز دارد که قرار است شاهد تقابل و نبرد بین آنها باشد، پس بیایید دو نفر باشیم. گروه ها. این تریلر از طرفداران دعوت می کند تا در جنگ طرفی را انتخاب کنند و در طول تریلرها شاهد تصاویر زیادی هستیم. در ادامه می توانید این دو کلیپ را مشاهده کنید:

از آپارات دانلود کنید

از آپارات دانلود کنید

همچنین در پایان این نمایش ها در نهایت مشخص شد که فصل دوم House of the Dragon در تاریخ 16 ژوئن 2024 (27 ژوئن 1403) از شبکه HBO و استریم مکس آغاز خواهد شد. فصل دوم خانواده اژدها دارای 8 قسمت است که باید در ماه ژوئن با سریال هایی مانند The Boys Season 4، The Acolyte و The Bear فصل 3 رقابت کند که بدون شک هیجان انگیز خواهد بود. ماه سریال بازها.

مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانس، استیو توسن، سونویا میزونو، ایو بست، فابیان فرانکل، ایوان میچل، تام گلین-کارنی، سیمون راسل-بیلی، فردی فاکس، جیل رنکین، تام تیلور، کلینتون لیبر جیمی کینا، کایران بیف، تام بنت، وینسنت ریگان و ابوبکر سلیم از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال خانواده اژدها حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. مثل فصل اول رایان کندالاو مسئولیت ساخت سریال House of the Dragon را با همکاری… جورج آر آر مارتینسازنده دنیای وستروس مشغول کار روی این سریال است.

بخوانید  پچ جدید Apex Legends پوست مسطح "Pay-To-Win" را تغییر می دهد

تحریریه مجله بازی یک گیمر