نبرد برای آزادی در اولین تریلر Dune 2 با بازی Timothée Chalamet

Dune Part 2 قرار است در تاریخ 3 نوامبر اکران شود.

دیروز بود که اولین پوستر و اولین تیزر از فیلم Dune Part 2 منتشر شد و اعلام شد که اولین تریلر این فیلم امروز و هم اکنون در جدیدترین منتشر خواهد شد. اخبار سینما و تلویزیونپوستر اول قسمت دوم فیلم تلماسه منتشر شد. همانطور که قول داده بود، برادران وارنر. امروز اولین تریلر بازی Dune 2 منتشر شد که در آن تیموتی شالامه تلاش می کند تا یک کرم غول پیکر را کنترل کند تا مردم سیاره بتوانند به او در مبارزه برای آزادی آراکیس بپیوندند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینما و HBO Max داشت، کار خود را با افتتاحیه 41 میلیون دلاری آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از 4.400 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی از جمله 1.108 میلیون دلار در شمال بفروشد. آمریکا و بیش از 292.3 در باکس آفیس بین المللی. فیلم Dune نامزد 9 جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و در نهایت برنده 6 جایزه اسکار شد.

برادران وارنر سرانجام اولین تریلر رسمی بازی Dune Part 2 با حضور Timothée Chalamet و Zendaya منتشر شد که در آن شاهد تصاویر هیجان انگیز زیادی هستیم.

در ادامه تصاویری از نبردها و حضور شخصیت های جدید در این قسمت را مشاهده می کنیم. همچنین در اولین تریلر Dune Part 2، شخصیت فلورانس پیو و آستین باتلر را بهتر می بینیم، به طوری که باتلر با آنچه قبلاً از او دیده بودیم بسیار متفاوت است. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تلماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می کند. در زیر می توانید اولین تریلر Dune 2 را تماشا کنید:

بخوانید  9 شرکت کننده غافلگیر کننده احتمالی برای WWE Royal Rumble 2023

دانلود از آپارات

تیموتی شالامه، ربکا فرگوسن، زندایا، خاویر باردم، استلان اسکاشگارد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک کینلی هندرسون، فلورانس پوگ، کریستوفر واکن، لی سیدوکس، آستین باتلر تیم بلیک نلسون و سهیلا یعقوببرخی از بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. دنی ویلنوو وظیفه ساخت فیلم Dune، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Dune 2 بازگشت که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث آنها به ویلنوو کمک کردند تا فیلمنامه این فیلم را بنویسد.