واکنش منتقدان به بازی Redfall

شخصیت های بازی Redfall در خیابان

Redfall زمانی بازی خوبی خواهد بود که تمام مشکلات فنی روز انتشار بازی برطرف شود. تلاش خوب آرکین از نظر ساختار داستانی و گیم پلی تحت الشعاع باگ ها و اشکالات مداوم قرار گرفته است و جدای از همه اینها، شاهد یک انحصاری فوق العاده سرگرم کننده هستیم.

خدا گیک است: 60 از 100

Redfall ضعیف ترین بازی امروز استودیو Arkin است. ساختار داستان خوب و باقی مانده از فرمول معمول تیم سازی به تنهایی برای غلبه بر بسیاری از مسائل مانند کارگردانی سفت و سخت شخصیت، داستان سرایی ضعیف، کاستی های فنی و طراحی های ناامید کننده کافی نیست.

موانعی مانند هوش مصنوعی بسیار ضعیف، ماموریت های خشک و غیرجذاب و بافت های پاپ آپ بر سر راه Redfall قرار داشت. بنابراین بهترین قسمت های بازی کاملا در سایه مسائل هستند.

توپ بازی: 50 از 100

آرکین همیشه به خلق بازی های موفق و سرگرم کننده معروف بوده است و اگر به بازی های آن ها نگاهی بیندازیم متوجه می شویم که همگی عناصر مشابهی دارند. حتی Prey و Deathloop، دو محصول به ظاهر مجزا از سری Dishonored، برخی از فرمول های محبوب Arcane را در خود جای داده اند.

متأسفانه Redfall یک بازی است که نباید منتشر می شد. بسیاری از باگ‌ها به‌شدت بر حلقه‌ی پخش مجدد کاوش در دنیای بازی با دوستان تأثیر گذاشته‌اند. در همان زمان، به دلیل عملکرد ضعیف عناصر درون بازی، حلقه تکرار بازی تحت تأثیر قرار گرفت، من نمی دانم استودیوی آرکین تصمیم دارد به تنهایی یک شوتر مبتنی بر غارت توسعه دهد یا این وظیفه به آنها سپرده شده است. اما می توانم بگویم که یکی از بهترین استودیوهای بازی سازی دنیا به یکباره ناتوان و ناکارآمد شده است.

GameSpot: 40 از 100

در ادامه تعدادی از نظرات منتقدان بازی Redfall را خواهید خواند و همچنین می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

سقوط قرمز

  • سازنده: استودیو آرکین
  • ویرایشگر: استودیوهای بازی Xbox
  • سبک: تیرانداز اول شخص و جهان باز
  • سکو: کامپیوتر، Xbox Series X | سری ایکس باکس اس
  • تاریخ انتشار: 12 اردیبهشت

ولفیلد: 45 از 100

میانگین امتیاز بازی Redfall به تازگی منتشر شده است و آخرین ساخته Arkin محصول جالب و سرگرم کننده ای نیست.

Redfall که تلاشی ناامیدکننده در ژانر تیراندازی اول شخص جهان باز است، هیچ‌کدام از مزه‌ها و مکانیزم‌هایی که از Arkin Studios انتظار داشتیم را ندارد.

کنسول های سرگرمی: 78 از 100

در این میان پس از معرفی بازی Redfall مشخص شد که با محصولی کاملا متفاوت روبرو هستیم. یک بازی همکاری چهار نفره که در طی آن باید ماموریت های مختلفی را انجام دهید و قسمت داستانی بازی را پیش ببرید.اولین دموهای بازی آنطور که باید نتوانست نظر عموم را جلب کند و به نظر می رسید که ما با یک طرف هستیم. محصول ساده خون آشام محور اکنون آخرین نسخه استودیو آرکین یعنی Redfall به تازگی منتشر شده است و میانگین امتیاز آن نوید یک بازی جذاب و سرگرم کننده را نمی دهد.