ناتالی پورتمن مستند اسرار فیل ها ساخته جیمز کامرون را روایت خواهد کرد

شبکه نشنال جئوگرافیک روز گذشته با انتشار تریلر تاریخ اکران مستند چهار قسمتی «اسرار فیل ها» را فاش کرد.

دانلود از آپارات

مستند Secrets of the Elephants درباره زندگی و اسرار فیل ها در ماه آوریل در دیزنی پلاس منتشر می شود.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

کامرون قبلا از تصمیم خود برای انتشار هر سال این مستند در آینده خبر داده بود و اعلام کرده بود که Octopus Secrets قسمت بعدی این مستند خواهد بود که احتمالا در آوریل سال آینده اکران خواهد شد. دو مستند راز زنبورها و اسرار پنگوئن ها نیز بخشی از پروژه های این برنامه در سال های آینده است که کامرون قصد دارد با استفاده از فناوری های جدید سینمایی مانند تصویربرداری میکرو، آن ها را تولید کند.

Secrets of the Elephants دومین پروژه مستند حیات وحش کامرون و نشنال جئوگرافیک پس از سریال Secrets of the Whales با صدای سیگورنی ویور است. پخش این مستند در آوریل 2021 مورد تحسین منتقدان و مردم قرار گرفت و اسرار والها نیز توانست جایزه بهترین مستند یا غیرداستانی مراسم جوایز امی را دریافت کند.

این پروژه که دومین همکاری نشنال جئوگرافیک با جیمز کامرون، کارگردان سریال های ترمیناتور و آواتار خواهد بود، مردم را به کشف اسرار، احساسات، روابط و زندگی پیچیده فیل ها از آفریقا تا آسیا در طی یک سفر باورنکردنی دعوت می کند. ناتالی پورتمن بازیگر برنده اسکار راوی و گزارشگر این ماجرا در کنار دکتر پائولا کاهامبا خواهد بود.

بخوانید  Zelda: Tears Of The Kingdom در تریلر جدید دوام سلاح و سلاح های موقت را به نمایش می گذارد

مستند Titanic: 25 Years Later که تاریخچه و زوایای دیده نشده تاثیرات حادثه تایتانیک را با نگاهی عجیب و متفاوت بررسی می کند، یکی دیگر از پروژه های جدید کامرون است که برای اکران در تاریخ 5 فوریه (16 فوریه) و یک هفته برنامه ریزی شده است. قبل از انتشار نسخه ریمستر شده، فیلم تایتانیک از شبکه نشنال جئوگرافیک پخش خواهد شد.

بر اساس تایید نشنال جئوگرافیک، Secrets of the Elephants یک روز قبل از روز زمین، 21 آوریل 2023 (اول آوریل 1402) از این شبکه پخش خواهد شد و یک روز بعد مشترکین دیزنی پلاس در ایالات متحده و بقیه در روزهای بعد می توانند این مستند چهار قسمتی ویژه را تماشا کنند. در ادامه می توانید اولین تریلر این مستند را تماشا کنید.