حذف آگهی بازی با پخش آب دهان توسط بازیکن به خاطر فیزیک جیگل، اعتراض طرفداران را برانگیخت

یک جدید تبلیغ تایلندی (از طریق معاون) برای Nikke یک گیمر نوجوان را در یک جشن تولد نشان می دهد که در حال بازی Nikke است. او لب‌هایش را لیس می‌زند و با عصبانیت می‌پرد و به فیزیک اعمال شده روی شخصیت‌های زن بازی نگاه می‌کند.پسری جوان به سمت او می‌رود و برایش کیک تولد می‌آورد. این باعث می شود که نوجوان شروع به خیال پردازی کند که اگر نیکه واقعی بود چگونه بود و پس از آن سه نفر از بازیکنان نیکو در مقابل او ظاهر می شوند.

نیک: الهه پیروزی تبلیغات جدید در تایلند ممکن است کمی بیش از حد به برخی از گیمرها نزدیک شده باشد و باعث واکنش شدید در جامعه بازی شود.

با این حال، در یک چرخش غیرمنتظره، بخش دیگری از جامعه بازی در واقع از حذف آگهی ناراحت هستند و می گویند هیچ اشکالی ندارد که تبلیغ در مورد دلیل جذب برخی از بازیکنان به بازی صادق باشد. مشخص نیست که آیا Tencent قصد دارد تا بیشتر به وضعیت رسیدگی کنید.

Nikke یک تیرانداز گاچای موبایلی رایگان برای بازی است که در آن بازیکنان جنگجویان زن مختلفی را با لباس های کم پوش جمع می کنند تا با امواج دشمنان مبارزه کنند. زاویه دوربین پشتی که بازی از آن روی آن اجرا می‌شود، به‌طور استراتژیک قرار گرفته است تا به بازیکنان دید ایده‌آلی از پشت هر شخصیت بدهد، که دارای فیزیک سخاوتمندانه «جنگل» است، زیرا زنان سلاح‌های مختلفی مانند مسلسل و تفنگ‌های تک تیرانداز را شلیک می‌کنند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  حذف تصاویر امتیاز‌ها و جوایز بازی ها از استیم

در نهایت، پسر کوچکتر او را از آنجا بیرون می‌آورد و او شمع‌های کیک را فوت می‌کند و به تبلیغات پایان می‌دهد. شرکت پشتیبان Nikke، Tencent، از آن زمان تا کنون پوزش بابت اعلامیه، گفت که شکایت هایی در مورد نحوه نمایش پخش کننده های تبلیغاتی و محتوای نامناسب آن شنیده است. Tencent از آن زمان تلاش کرده است که ویدیو را از پلتفرم های اجتماعی مختلف بیرون بکشد، اما همچنان می توان ویدیو را به راحتی در مکان هایی مانند تکان دادن ساب ردیت.