مدیر عامل یوبی سافت بابت ارسال ایمیل های جنجالی به همه دست ها در میان کشمکش های عمومی عذرخواهی کرد



یوبی سافت، یکی از بزرگ‌ترین ناشران بازی‌های ویدیویی، در هفته‌های اخیر، به‌ویژه پس از انتشار نتایج مالی ناامیدکننده، با موانع متعددی روبرو شده است. اکنون مدیر عامل شرکت به دلیل ایمیل داخلی که برای همه کارمندان ارسال کرده است، عذرخواهی کرده است، پس از اینکه برخی از لحن و کلمات او عقب نشینی کردند.

مطابق با شهر من، آن ایمیل شامل بخشی بود که در آن Guillemot به کارمندان می گفت که “توپ در زمین شماست”، که به طور گسترده به عنوان شکست مدیریت در انجام مسئولیت های خود تلقی می شد. کارمندان یوبی سافت پاریس اعلام کردند که در پاسخ به این اظهارات در حال برنامه ریزی برای اعتصاب هستند. در جلسه اخیر، یکی از کارمندان این سوال را به مدیریت ارسال کرد: “توپ اکنون در زمین ما است – سال هاست که در زمین شما بوده است، پس چرا اینقدر بد توپ را اداره کردید و ما کارگران باید آن را درست کنیم. برای تو؟”

در حال پخش: تریلر بازی Skull and Bones: Gameplay

ظاهراً این سؤال باعث عذرخواهی گیلو شد. او در آن جلسه گفت: من نظرات شما را شنیدم و متاسفم که اینطور شد. او در ادامه با بیان اینکه می‌خواهد «استعداد و انرژی» کارکنان شرکت را منتقل کند، فرآیند تولید خود را «سفر جمعی» خواند. چندین منبع به Kotaku گفتند که این عذرخواهی نگرانی‌های آنها را در مورد جهت‌گیری شرکت برطرف نکرد و این جلسه “روشن جزئیات” بود.

با وجود اینکه یوبی سافت یکی از شناخته شده ترین ناشران بازی های ویدیویی در جهان است، در ماه های اخیر با مشکل مواجه بوده است. این شرکت اخیراً حداقل سه بازی اعلام‌نشده را لغو کرده و گفته است که بازی‌هایی مانند Mario + Rabbids: Sparks of Hope و Just Dance 2023 کمتر از انتظارات مالی خود عمل کرده‌اند. یکی از پروژه‌های اعلام‌شده که لغو شد، احتمالاً Project Q بود، یک “بازی میدان نبرد تیمی” که در حال گذراندن مرحله آزمایشی بود.

یوبی سافت همچنین یک بار دیگر Skull & Bones را به تاخیر انداخته است، پروژه ای که در ابتدا به عنوان اسپین آف Assassin’s Creed IV در نظر گرفته شده بود و یک دهه پیش منتشر شد. این همچنین پس از آن است که این شرکت چندین پروژه پرطرفدار را در اواسط سال 2022 لغو کرد، از جمله Ghost Recon: Frontline و Splinter Cell VR.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  پلی استیشن 5 از فروش نینتندو سوییچ و ایکس باکس در فوریه 2023 در اروپا پیشی گرفت.