میراث سوپرمن لکس لوتر خود را در نیکلاس هولت می یابد – گزارش



ضرب الاجل گزارش می دهد که جیمز گان، نویسنده و کارگردان Superman: Legacy، لکس لوتر خود را در نیکلاس هولت پیدا کرده است. چندین منبع نزدیک به پروژه دخالت هولت را تایید کرده اند، اما تا زمان انتشار هیچ چیزی توسط گان تایید نشده است.

هولت به ترتیب دیوید کورنزوت (پرل) و بازیگر برنده جایزه امی راشل برازناهان (خانم مایزل شگفت‌انگیز از پرایم ویدیو) را در نقش سوپرمن و لویس لین دنبال می‌کند. به عنوان بخشی از آنچه که به نظر می رسد سنت ادامه دار فیلم های سوپرمن باشد، لکس توسط یک بازیگر شناخته شده تر در کنار یک سوپرمن با چهره تازه تر، همانطور که جین هکمن و کوین اسپیسی در گذشته انجام داده اند، بازی می کند.

این رسانه گزارش می دهد که برادران وارنر. می خواست بعد از اعتصاب SAG-AFTRA مراحل انتخاب بازیگر را طی کند تا بازیگری را برای بازی در نقش لوتر استخدام کند. هولت پس از بازی در نقش هیولا در فیلم‌های پیش درآمد مردان ایکس و بازی در مکس دیوانه: جاده خشم، با فیلم‌های پرفروش یا ابرقهرمانی بیگانه نیست. در سال‌های اخیر، این بازیگر شهرت خود را به دست آورده است و حتی برای فیلم The Great برنده جایزه امی بهترین بازیگر مرد درام شده است.

این فیلم سوپرمن همچنین به برنامه ریزی بلندمدت گان و پیتر سافران برای دنیای جدید DC کمک می کند و شامل Hawkgirl، Mr. Terrific و Guy Gardner می شود.

فیلم Superman: Legacy قرار است در ۱۱ جولای ۲۰۲۵ در سراسر جهان اکران شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

بخوانید  اسپنسر: خریدهای مایکروسافت پس از تکمیل تصاحب اکتیویژن بلیزارد ادامه دارند
تحریریه مجله بازی یک گیمر