مجموعه Lego Hulkbuster تقریباً 200 دلار در آمازون برای جمعه سیاه تخفیف دارد


تخفیف‌های بسیار خوبی برای مجموعه‌های لگو برای جمعه سیاه 2023 وجود دارد، اما لگو هالک‌باستر ممکن است مجموعه‌ای باشد که بیشترین تخفیف را ارائه می‌دهد. به طور معمول 550 دلار، هالک باستر 4049 قطعه ای از Marvel’s Infinity Saga به قیمت 361 دلار در آمازون به فروش می رسد. و هدف. تقریباً مثل این است که تانوس انگشتانش را شکست و قیمت سقوط کرد. در حالی که این معامله به آن خوبی که در پرایم دی دیدیم نیست، اما همچنان حدود 190 دلار صرفه جویی می کنید.

لباس هالک‌باستر برای اولین بار در MCU در Avengers: Age of Ultron ظاهر شد، به‌عنوان یک لباس بزرگ و بزرگ برای مبارزه با هالک خشمگین در صورت لزوم. بعداً توسط بروس بنر، با نام مستعار هالک، در فیلم Avengers: Infinity War استفاده شد، زمانی که بروس برای مدت کوتاهی توانایی خود را برای تبدیل شدن به یک جایگزین قهرمان خود از دست داد.

اگر نمی خواهید 361 دلار برای یک مجموعه لگو خرج کنید اما عاشق هالک باستر هستید، می توانید اکنون یک نسخه بسیار کوچکتر را با قیمت 40 دلار دریافت کنید. هالک باستر با تنها معامله لگو وسوسه انگیز در جمعه سیاه فاصله دارد. در واقع، این حتی تنها معامله خوب در یک کیت مکانیکی نیست. شما همچنین می توانید وارد کنید کیت 1508 عددی Lego Optimus Prime به قیمت 152 دلار. پس از ساخت، رهبر Autobot می تواند با هالک باستر مبارزه کند. و در حالی که فکر می کنید چه کسی برنده این مبارزه خواهد شد، تماشا کنید معامله آمازون بر روی لگو سوپر ماریو 64 بلوک علامت سوال را تنظیم کرد.

بخوانید  فورتنایت: چگونه یک پشته کامل مهمات 10 متری حمل کنیم

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر