منتقدان بازی Evil West را در تریلر جدید این کتاب تحسین کردند

اعضای این تیم روزهای شلوغی را برای طراحی و توسعه آثاری مانند Shadow Warrior 3، Trek to Yomi و Evil West و انتشار آن ها در سال 2022 پشت سر گذاشته اند، اما در بین این سه بازی، Evil West بیشترین توجه را به خود جلب کرده است. انتقادی تر. در میان جدیدترین های بازی، ساعاتی پیش تریلر جدیدی از این بازی منتشر شد که در آن شاهد اشاره سازندگان به تعاریف منتقدان هستیم. می توانید ویدیوی ارسال شده در زیر را تماشا کنید.

دانلود فیلم آپارات

در این بازی ما در نقش یک شکارچی خون آشام به نام با جسی رنتیر آشنا می شویم که توانایی ها و سلاح های مختلفی را با خود به همراه دارد. داستان اثر در غرب وحشی روایت می شود و شخصیت نام برده به دنبال بیرون راندن یک دیو باستانی است. این اکشن شوتر که شامل عناصر ماجراجویی نیز می شود، تجربه ای 10-15 ساعته را برای طرفداران فراهم می کند.

نظرت چیه عزیزم؟ آیا این بازی را تجربه کرده اید؟ دیدگاه ها و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر به اشتراک بگذارید.

به تازگی استودیوی بازی سازی Flying Wild Hog به عنوان سازنده بازی Evil West تریلر جدیدی از این اثر منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش و بررسی بازخورد مثبت منتقدان هستیم.

زمان زیادی از انتشار رسمی Evil West نگذشته است. جدیدترین ساخته استودیوی Flying Wild Hog اکنون برای کاربران پلتفرم های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس. ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و رایانه شخصی در دسترس است.

بخوانید  رکوردشکنی فیفا 23 از حیث تعداد بازیکنان در هفته اول عرضه