مقایسه کنترلرهای قابل حمل Steam Deck، Lenovo Legion Go و ASUS ROG Ally

در این ویدیو به سراغ گیمرهای یک گیمر و زومیت رفتیم و نظر آنها را در مورد کنسول های قابل حمل فعلی بازار جویا شدیم. در آینده با ما همراه باشید.

Valve با انتشار Steam Deck جان تازه ای به بازار کنسول های قابل حمل داد و دوباره آن را شکوفا کرد. دو شرکت لنوو و ایسوس نیز طی چند سال پس از انتشار Steam Deck به این مسیر پیوستند. بدون شک بسیاری از گیمرها خاطرات زیادی از کنسول PSP محصول سونی دارند و جای خالی دستگاه با فرم ساختاری و عملکرد مطلوبش بسیار احساس می شد. با این حال، ساخت و طراحی ASUS ROG Ally و Lenovo Legion Go سوالات زیادی را در مورد انتخاب کنترلرهای مذکور ایجاد کرد.

هر کدام از این دستگاه ها دارای ویژگی های مثبت و منفی زیادی هستند. از این رو در این ویدئو به سراغ همکاران یک گیمر و زومیت رفتیم و با پرسیدن سوالات مختلف در این باره پاسخ آنها را در مورد انتخاب خود شنیدیم. در ادامه می توانید ویدیوی درخواستی را مشاهده کنید. سه کنترلر موجود در ویدئو توسط فروشگاه Teksiro در اختیار ما قرار گرفته است. شما می توانید با مراجعه به وب سایت آنها از آخرین قیمت محصولات بازی های مختلف مطلع شوید.

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

نطر شما چی هست؟ کدام یک از کنسول های قابل حمل ذکر شده را انتخاب می کنید؟ نظرات خود را با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Severance بازیگر به تام کروز در Mission: Impossible 8 پیوست